postade ett ämne om att när jag installerat ett spel och ska spela det så släcks skärmen och datan startar om, detta har irriterat mig ett tag nu, jag ska köpa en nya data under julen men just nu har jag ont om pengar och skulle vilja spela under tiden....jag installerade sim city 4 och startade upp det och då slocknade allt, jag testade med fm 2009 och då slocknade det också...har kollat upp båda två spelen och de ska funka på min data, jag felsökte och fick upp att problemet var detta:
Blue screen error caused by a device or driver
You received this message because a hardware device, its driver, or related software has caused a blue screen error. This type of error means the computer has shut down abruptly to protect itself from potential data corruption or loss. In this case, we were unable to detect the specific device or driver that caused the problem.
sen stog det massa problemlösningar men då hände något och rutan stängdes ner, jag fick aldrig upp detta igen och undrar nu hur jag ska gå tillväga för att lösa problemet, nån som är jätte snäll och tar upp sidan igen eller ger tips på lösningar?
Jag ber er verkligen
SNÄLLA!
Jag använder windows xp såklart