Kära Flashback! Jag här länge irriterat mig på att drogforumet ligger i ordningen på sidan så att man måste scrolla förbi den för att komma till t.ex. tv-serier. För de som inte känner till FB alltför väll får det Flashback att framstå som ett drogforum i stor utsträckning.
Detta gör att dessa personer för en får en grundläggande negativ inställning till FB då de ofta också är människor som inte förespråkar droganvändning.
Varför kan man inte göra som med sex/porr/eskort forum delarna och lägga dem långt ner på sidan? På så sätt så kan man lugnt surfa på offentliga datorer etc utan att bli överfallen av någon smygtittande moralkärring.
Sorry om detta redan har tagits upp men jag hittade inget efter några sökningar.
Alltså flytta drogdelen längre ner så att man lugnt kan titta i Entourage-tråden eller ekonomi forumet även när man sitter på en lånad dator bland folk.
Huvudgrupperingen av forum är i alfabetisk ordning - Allmänt, Data, Droger, Kultur osv. I respektive grupp är forumen också i alfabetisk ordning. Vad du kan göra om du tycker det är mycket scrollande är att klicka på den röda pilen till höger. Då kan du kollapsa hela huvudgrupper och få betydligt mindre att scrolla.
Det går alldeles utmärkt att dölja forumsdelar man inte vill visa.
Tryck på den lilla vita pilen i den röda rutan precis bredvid forumsdelen, vips, borta!
Tryck på den lilla vita pilen i den röda rutan precis bredvid forumsdelen, vips, borta!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!