Hmm, vem kan det vara?
Det första jag tänker på är nån Brynässpelare men dom hade ju borta match mot Skellefteå på lördagen så man kan väl utesluta att nån av dem var på fest på fredagsnatten.
Skulle inte bli förvånad ifall det är Yannick Bapupa som varit i farten! Hans kvinnosyn har ju vid tidigare tillfällen inte varit helt okej, han kanske ännu inte lärt sig ordet nej på svenska ännu? Grattis Kalmar
Skulle inte bli förvånad ifall det är Yannick Bapupa som varit i farten! Hans kvinnosyn har ju vid tidigare tillfällen inte varit helt okej, han kanske ännu inte lärt sig ordet nej på svenska ännu? Grattis Kalmar
Haha, stor humor. Men ja, du har ju fan i mig inte fel i vad du säger. Ny stad nya möjligheter Yannic!
Enligt artikeln så är den misstänkte 27 år. Ålder på Bapupa?
Direkt när jag såg rubriken tänkte jag på Yannick måste fan vara han.
Yannick Ngabu Bapupa, född 21 januari 1982, från wikipedia. 27 bast med andra ord. Det som talar emot är om han hunnit flyttat till Kalmar. Tror dock fortfarande det är han.
...att det handlar om Yannick Bapupa. Det är en ganska vidrig historia faktiskt, men det kommer ni bli varse. Och ni som kan hans historia är ju inte överraskade. Han kanske ville fira sin löneförhöjning som han fick i sin nya klubb Kalmar FF?
Söndag 15 november 2009
Bapupa inför rätta
GÄVLE. På tisdagen hölls rättegången mot Yannick Bapupa vid Gävle tingsrätt.
Bapupa dömdes till skyddstillsyn och samhälltjänst i 90 timmar.
Sportexpressen mötte Bapupa direkt efter rättegången.
- Jag är oerhört lycklig över att vara ute, säger han exklusivt till Sportexpressen.se.
...att det handlar om Yannick Bapupa. Det är en ganska vidrig historia faktiskt, men det kommer ni bli varse. Och ni som kan hans historia är ju inte överraskade. Han kanske ville fira sin löneförhöjning som han fick i sin nya klubb Kalmar FF?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!