2025-04-16, 21:13
Medlem
Hej p er.
Jag beundrar ledning i Bolaget som r s positiva till att detta kommer att resultera i ett godknnande.
Va det inte samma tongngar 2011.
Nr jag lser p Avanzas forum s finns det ju ingen hej p vad dom skall kpa o teckna synd att jag r s fattig.
Hlsningar
Citera
2025-04-17, 12:41
Medlem
Kisiragis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av comduc
Hej p er.
Jag beundrar ledning i Bolaget som r s positiva till att detta kommer att resultera i ett godknnande.
Va det inte samma tongngar 2011.
Nr jag lser p Avanzas forum s finns det ju ingen hej p vad dom skall kpa o teckna synd att jag r s fattig.
Hlsningar

Har ju hnt minst sagt en hel del sen 2011 🙄
Citera
2025-04-29, 18:33
Medlem
Kisiragis avatar
Preliminrt 95% tecknad emission. INTE fy skam 👏
Citera
2025-04-29, 22:39
Medlem
herrgurkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kisiragi
Preliminrt 95% tecknad emission. INTE fy skam 👏

Helt otroligt! Hade aldrig kunnat gissa detta. Kommer bli rally imorgon. 🚀
Citera
2025-04-30, 10:51
Medlem
Kisiragis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrgurka
Helt otroligt! Hade aldrig kunnat gissa detta. Kommer bli rally imorgon. 🚀

Blev rent av vertecknad 🥳
Ja nu fr kursen brja leta sig uppt successivt.
En otrolig lttnad att finansiering r skrad.
Citera
2025-05-09, 09:58
Medlem
Inte mycket rrelse initialt efter vertecknad emission. Lgg drtill ytterligare riktad emission till en del kapitalstarka gare, och en tillfrsel p omkring 270 miljoner, vilket med dagens Burn Rate ger en tryggad kapitalisering till slutet 2026. Ocks en bonus nr nya gare gr in i bolaget p poster om 10 miljoner kronor.
Jag skulle vilja sga att det aldrig tidigare sett s ljust ut fr bolaget, dr vi ocks har avklarat den nst sista skerhetsavlsningen i pgende Fas 3 studie p ett positivt sett.
Inga negativa signaler i den avlsningen rapporterades, och studien fortgr enligt plan. 175 personer har nu slutfrt studien, och den r vertecknad med mnga pgende behandlingar.

S d r frgan varfr Dimayd str o stampar p 9:- ?

Spontant s tror jag att aktien behver lite tid p sig efter en spass aggresiv emissionskurs att hitta tillbaka till motstndet runt 12:-, och kanske ngongng i Juni/Juli leta sig ver nivn till nsta motstnd vid 16:-.
Efter det s kan man bara spekulera? dom som ger del i bolaget och tror dom ska lyckas borde se ett tak p ca 75:- ( Vrdering av bolag vid lyckad lansering 10 miljarder )
Eller tvrtom, att bolaget misslyckas trots allt att n mlet, och d r det vl mer eller mindre slut p resan helt o hllet.

Min vertygelse r dock att det kommer komma ut ett resultat som gynnar bolaget, och att en rimlig vrdering slutet 2026 r runt 10 miljarder, men den som lever fr se.....
Citera
2025-05-11, 14:08
Medlem
herrgurkas avatar
Sg ni senaste intervjun med AEM och Ulf?

https://www.youtube.com/live/i_6fBgK...FQ-23jWsHE-vfG

AEM hade spnnande visioner om bolagets framtid.

Ulf har ju tidigare nmnt "ver 90%" chans att avlsningen r positiv.

Knns verkligen som allt gr bolagets vg nu.
Citera
2025-05-13, 13:20
Medlem
Kisiragis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheXenix
Inte mycket rrelse initialt efter vertecknad emission. Lgg drtill ytterligare riktad emission till en del kapitalstarka gare, och en tillfrsel p omkring 270 miljoner, vilket med dagens Burn Rate ger en tryggad kapitalisering till slutet 2026. Ocks en bonus nr nya gare gr in i bolaget p poster om 10 miljoner kronor.
Jag skulle vilja sga att det aldrig tidigare sett s ljust ut fr bolaget, dr vi ocks har avklarat den nst sista skerhetsavlsningen i pgende Fas 3 studie p ett positivt sett.
Inga negativa signaler i den avlsningen rapporterades, och studien fortgr enligt plan. 175 personer har nu slutfrt studien, och den r vertecknad med mnga pgende behandlingar.

S d r frgan varfr Dimayd str o stampar p 9:- ?

Spontant s tror jag att aktien behver lite tid p sig efter en spass aggresiv emissionskurs att hitta tillbaka till motstndet runt 12:-, och kanske ngongng i Juni/Juli leta sig ver nivn till nsta motstnd vid 16:-.
Efter det s kan man bara spekulera? dom som ger del i bolaget och tror dom ska lyckas borde se ett tak p ca 75:- ( Vrdering av bolag vid lyckad lansering 10 miljarder )
Eller tvrtom, att bolaget misslyckas trots allt att n mlet, och d r det vl mer eller mindre slut p resan helt o hllet.

Min vertygelse r dock att det kommer komma ut ett resultat som gynnar bolaget, och att en rimlig vrdering slutet 2026 r runt 10 miljarder, men den som lever fr se.....

Frst och frmst aka BTU omvandlas.. s efter den 20e maj kan kursen sakta f terhmta sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in