Citat:
Ursprungligen postat av
Dirty.
Dana White är fan en hora som tar allt personligt, börjar bli riktigt less på han nu.
Nja, vettefan. Både Chandler och Alvarez är riktigt bra enligt mig, och vinster mot någon av de står jävligt högt enligt mig. Plockar han hem vinster mot båda vill jag definitivt se ännu en Champ vs Champ om Gilbert går tillbaka till UFC.
Ehh det är hans jobb. En promotor ska göra folk osäkra. Kontraktsförhandlingar handlar om psykologi och i det spelet ingår det smutsiga dubbelspelet. Har du inte hört talas om art of war?
Jo men varken Chandler eller Alvarez är bäst i världen. Så för utmaningen så är det helt klart ett steg neråt. Det finns inte särskilt mycket av värde för GIL i Bellator mer än möjligtvis lite mer pengar. Även det är ytterst osäker då Bellator ännu inte presenterat ett streak av PPV:s.
Du kan glömma att han kommer tillbaka till UFC. Då måste han i stort sätt rensa hela Bellator och om han gör det så kommer Bellator jävlas på samma vis som de gjorde med Alvarez. Gil kommer tvingas sitta ut tiden och vid det laget kommer han vara närmare 35 och hans karriär mer eller mindre över.
Man ska ha i omtanke att GIL redan har bra betalt men hans management vill väl ha PPV-bonus vilket jag inte tycker han är värld...