2014-02-07, 18:36
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jgss77
Holy shit! Kan inte finnas något läskigare än att bli mordhotad av en vansinnig Thiago Silva. Fy fan. Förstår att han är arg men det där är lite väl.. Tråkig dag att vara ett Thiago-fan.

Tråkig dag att vara Thiago också, hörde lite på den där hearingen nyss, tydligen är han helt pank förutom att han äger nått som jag fattade det ganska litet hus. Så det hängde mycket på hans kommande fight för att han ens skulle kunna ha kvar det.

Så gör han detta, vilket jävla stolpskott.
Citera
2014-02-07, 18:45
Medlem
mmas avatar
http://www.mmamania.com/2014/2/7/539...booze-more-mma

Citat:
Thiago Silva original police report highlights infidelity, domestic violence, death threats, guns, booze, taser and much more
Citera
2014-02-07, 19:38
Medlem
Omar Santanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Piss. alltid skoj att se han fightas.
Njaa, inte matchen mot Hamill, väl?

Men good riddance, om uppgifterna stämmer hoppas jag psykfallet får ruttna i finkan en längre tid.
Citera
2014-02-08, 16:41
Medlem
Muhamedssons avatar
Citat:
http://www.mmamania.com/2014/2/7/539...booze-more-mma

Det känns bara så otroligt tråkigt och även sorgligt.
Citera
2014-02-08, 18:02
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omar Santana
Njaa, inte matchen mot Hamill, väl?

Helt riktigt, tankevurpa, jag hade alves i huvudet när jag skrev det där, av nån anledning.
Citera
2014-02-08, 18:22
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Tråkig dag att vara Thiago också, hörde lite på den där hearingen nyss, tydligen är han helt pank förutom att han äger nått som jag fattade det ganska litet hus. Så det hängde mycket på hans kommande fight för att han ens skulle kunna ha kvar det.

Så gör han detta, vilket jävla stolpskott.
Tror nog den amerikanska staten kommer stå för en mindre "bostad" för honom de närmaste åren, så det blir nog inga problem!

Tråkigt som fan dock, bra fighter, skulle hållit skiten i buren och inte flippat ur utanför..
Citera
2014-02-13, 16:14
Medlem
Mx_1337s avatar
http://mmajunkie.com/2014/02/ufc-ann...r-performance/
Citat:
Ursprungligen postat av mmajunkie
UFC fighters no longer will be beholden to a submission or a knockout if they want a fight-night bonus.

Effective with this weekend’s UFC Fight Night 36 in Brazil, the promotion has a new bonus structure. A “Fight of the Night” bonus still will be handed out to the event’s best bout. But instead of “Knockout of the Night” and “Submission of the Night” bonuses, the UFC now will hand out a pair of “Performance of the Night” awards to “the two best individual performances on the card.”
Vet inte riktigt vad jag tycker om detta, tyckte KOTN och SOTN-systemet var bra, något jag saknat är kanske en "Fighter of the Night", för att få Fight of the Night krävs det ju att båda levererar, ofta ser man matcher där en fighter totaldominerar men det är ändå inte tillräckligt för att få en bonus.
Och det är väl något som ses över med det här systemet, vilket är bra. Men samtidigt känns det dumt att de tar bort knockout- och submissionbonusarna...
Citera
2014-02-13, 16:58
Medlem
LuudaM-DOGs avatar
Jaha då har Rashad Evans skadat sig så det blir ingen Cormier vs Evans i UFC 170. Fett tråkigt och det är väl försent för att få in någon annan? Annars slog tanken mig att Overeem borde kunna gå in för han man-handla ju Mir och lär ju inte behöva någon recovery time.

Women's Bantamweight Ronda Rousey (c) vs. Sara McMann
Welterweight Rory MacDonald vs. Demian Maia
Welterweight Mike Pyle vs. TJ Waldburger
Welterweight Robert Whittaker vs. Stephen Thompson

känns tunt!
Citera
2014-02-13, 17:30
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuudaM-DOG
Jaha då har Rashad Evans skadat sig så det blir ingen Cormier vs Evans i UFC 170. Fett tråkigt och det är väl försent för att få in någon annan? Annars slog tanken mig att Overeem borde kunna gå in för han man-handla ju Mir och lär ju inte behöva någon recovery time.

Women's Bantamweight Ronda Rousey (c) vs. Sara McMann
Welterweight Rory MacDonald vs. Demian Maia
Welterweight Mike Pyle vs. TJ Waldburger
Welterweight Robert Whittaker vs. Stephen Thompson

känns tunt!
Overeem har ju en rib injury och vägrar att ens diskutera en fight just nu.
Citera
2014-02-13, 17:53
Medlem
mmas avatar
http://www.bloodyelbow.com/2014/2/12...hit-the-bricks

Citat:
"He better start looking elsewhere," were Dana White's sentiments when it came time to give a final verdict on Gilbert Melendez's contract negotiations with the UFC.

Hårda förhandlingar pågår
Citera
2014-02-13, 18:03
Medlem
LuudaM-DOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty.
Overeem har ju en rib injury och vägrar att ens diskutera en fight just nu.

ja såg det precis på hans twitter : /

"Twitter going bananas!
Not running for anyone, on holiday right now & also rehabbing injuries so not ready to discuss a fight at this time." -Alistair
Citera
2014-02-13, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
http://mmajunkie.com/2014/02/ufc-ann...r-performance/

Vet inte riktigt vad jag tycker om detta, tyckte KOTN och SOTN-systemet var bra, något jag saknat är kanske en "Fighter of the Night", för att få Fight of the Night krävs det ju att båda levererar, ofta ser man matcher där en fighter totaldominerar men det är ändå inte tillräckligt för att få en bonus.
Och det är väl något som ses över med det här systemet, vilket är bra. Men samtidigt känns det dumt att de tar bort knockout- och submissionbonusarna...

Är väl med tanke på senaste galan, där vart det ju inte många avslut . Frågan är om det här skulle uppmuntra mer eller mindre till avslut... eller helt enkelt inte påverka alls? Bonusarna fanns där ju innan om man nu ville...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in