2025-06-28, 21:35
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Så vad tror herrskapet (samt damer om sådana finnes) om nattens gala?

Knockar Topuria ut Charles tidigt som han lovat eller gör Oliviera en repris med en rear naked som han avslutade ärthuvudet med?

Vad tror ni gott folk?
svårbedömt, men säger topuria om jag måste välja någon för oliveira är äldre och på nedgång, dock så kan man inte räkna bort han, han är framförallt större med vilket kan bli stora problem för Toupiria här, han kommer sättas på sitt största test här någonsin, och sedan får vi se hur bra han är på grappling här med, intressant match som sagt, vad säger oddsen vet du det?
Citera
2025-06-28, 21:49
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
svårbedömt, men säger topuria om jag måste välja någon för oliveira är äldre och på nedgång, dock så kan man inte räkna bort han, han är framförallt större med vilket kan bli stora problem för Toupiria här, han kommer sättas på sitt största test här någonsin, och sedan får vi se hur bra han är på grappling här med, intressant match som sagt, vad säger oddsen vet du det?

Har ingen aning om oddsen.
Men som sagt jag tror och hoppas på Charles, detta är sista gången han får en chans på bältet och losar han nu så är det över och han borde pensionera sig. Hoppas han dyker och kör bjj från första början för Topuria slår för hårt och han deckar honom säkert på första.
Citera
2025-06-28, 21:53
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gen.Ouromov
Har ingen aning om oddsen.
Men som sagt jag tror och hoppas på Charles, detta är sista gången han får en chans på bältet och losar han nu så är det över och han borde pensionera sig. Hoppas han dyker och kör bjj från första början för Topuria slår för hårt och han deckar honom säkert på första.
Ok frågan är hur bra är Topuiria? hittills har han imponerat väldigt stort men det här är ändå en ny viktklass för honom, oliveira vet vi att han är bra rikgtigt bra redan, så ja matchen kan gå hur som helst, men ska jag sätta pengar lägger jag dem på toupiria.
Citera
2025-06-28, 21:56
Medlem
När börjar matchen? Och är det någon som vet en stream?
Citera
2025-06-28, 22:02
Medlem
Gen.Ouromovs avatar
Citat:
Ok frågan är hur bra är Topuiria? hittills har han imponerat väldigt stort men det här är ändå en ny viktklass för honom, oliveira vet vi att han är bra rikgtigt bra redan, så ja matchen kan gå hur som helst, men ska jag sätta pengar lägger jag dem på toupiria.

Han är obesegrad men i ny viktklass, han verkar nästan för självsäker men han är livsfarlig ståendes.
Jaja vi får se hur det går, jag hoppas på Charles men sätter inga pengar på det.
Citera
2025-06-28, 22:03
Medlem
Citat:
Jag också. Charles är bra tom riktigt bra men han är troligtvis i slutet av karriären. Han har väldigt fin traditionell Thaiboxning och enligt hans fightingkollegor i UFC den bästa BJJ:n av dem alla anpassad för MMA så klassisk brasiliansk tidig MMA skolning typ BJJ+Thai men med mindre bra brottning om man säger så.

Oliveira slår dock hårt för viktklassen han behöver ingen brottning han slår ner dig och hoppar på dig och går på stryp när du är halvt medvetslös alt tar din rygg ståendes.

Problemet med Oliveira är dock att hans haka bara blir sämre och sämre och han går i däck lätt idag.

Topuria må vara mindre för viktklassen men en mer komplett modern MMA fighter som behärskar alla distanser (även brottningen) och som slår jävligt hårt för sin vikt han också.

Jag älskar Oliveira och hoppas att han tar hem vinsten men ska jag vara realist så säger jag Topuria och bettar mina pengar på honom.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2025-06-28 kl. 22:24.
Citera
2025-06-28, 22:08
Medlem
Inspirit81s avatar
Hur tro ni det går för hermansson då?
Citera
2025-06-29, 03:18
Medlem
Inspirit81s avatar
Några vakna? nu är det dags för joker, och vi ifrån sverige hejar på hoppas jag.
Citera
2025-06-29, 03:41
Medlem
Vandammess avatar
Hejdå Jack! Hejdå UFC-karriär
Citera
2025-06-29, 03:51
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandammes
Hejdå Jack! Hejdå UFC-karriär
Frågan är om den där kille kommer klara vikten framöver i den här viktklassen, han var ju lika stor som en lätt tungviktare, jag tycker ändå jack gör det bra fram tills han blir träffad, han skadar han och landar några tunga slag ändå.

Lycka till med lyckas ta ner den där killen liksom när han är så mycket större, hoppas jack får en match till iaf och avsluta karriären med en seger.
Citera
2025-06-29, 03:58
Medlem
Vandammess avatar
Citat:
Frågan är om den där kille kommer klara vikten framöver i den här viktklassen, han var ju lika stor som en lätt tungviktare, jag tycker ändå jack gör det bra fram tills han blir träffad, han skadar han och landar några tunga slag ändå.

Lycka till med lyckas ta ner den där killen liksom när han är så mycket större, hoppas jack får en match till iaf och avsluta karriären med en seger.

Gregory har aldrig haft problem med vikten och Jack har alltid varit liten för viktklassen.

Problemet är när Jack är stressad så gör han enkla misstag.
Citera
2025-06-29, 04:03
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandammes
Gregory har aldrig haft problem med vikten och Jack har alltid varit liten för viktklassen.

Problemet är när Jack är stressad så gör han enkla misstag.
ok jaag har aldrig upplevt jack liten för viktklassen innan, men jag vidhåller den här killen var väldigt stor iaf, ja han slarvar i slutet på ronden där lite synd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in