2024-11-25, 10:20
Medlem
Hmmm undrar om Petr Yan får förtur på nästa title shot efter att ha slagit Figuereido nu eller om det ändå blir Umar.

Personligen så hoppas jag att det blir Umar då han och Merab lär vara utvilade och pigga så kan de göra upp om bältet I 135 så får Yan lite tid på sig att återhämta sig efter helgens gala eller så kör de Yan va Merab nu och kanske Umar vs Figgy även om jag tycker att det är ett stort misstag och lär bli jobbigt för Figgy med tanke på vad Umar gjorde med Sandhagen, den mannen är fan läskig.
Citera
2024-11-27, 06:59
Medlem
Nick Diaz är ett meth head.
Verkar va ett ful relation med hans tjej.
Men nick har feta problem,börjar tappa allt.
Vad fattar börjar nate med dra sig undan brorsan,han kan ej hjälpa om inte nick vill ha hjälp.
Sorgligt se
Citera
2024-11-27, 07:00
Medlem
De ridder vs Holland på 311 kortet i januari
Citera
2024-11-27, 12:25
Medlem
Shara Bullet och Khamzat har tydligen varit i gatuslagsmål med 4 lokalbor i Moskvas tunnelbana enligt Kinura.

Jag kan tänka mig att det inte slutade så bra för de lokala grabbarna som troligtvis inte fattade vilka de tjafsade med.
Citera
2024-11-27, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Shara Bullet och Khamzat har tydligen varit i gatuslagsmål med 4 lokalbor i Moskvas tunnelbana enligt Kinura.

Jag kan tänka mig att det inte slutade så bra för de lokala grabbarna som troligtvis inte fattade vilka de tjafsade med.
Nej men shara känns som riktigt stort rövhål som söker bråk,han slog ner nån i ett köpcentrum som kysste sin tjej eller nåt.
Och Khamzat visar åter hans umgänge e toppnotch
Citera
2024-11-27, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Nej men shara känns som riktigt stort rövhål som söker bråk,han slog ner nån i ett köpcentrum som kysste sin tjej eller nåt.
Och Khamzat visar åter hans umgänge e toppnotch
Ahhh just det ja Shara tog lite illa vid sig men var inte det homofiler som kysstes offentligt i ett köpcentrum i Köpenhamn när Shara var där på semester ?

Mycket dumt gjort enligt mig men man får tänka på att det här är rätt så hardcore muslimer och dom gillar inte sådant så ur deras synvinkel så är det rätt agerat även om vi tycker att det är fel.

Det här var dock tydligen ett vanligt bråk som spårade ur när som jag fattade det 4 pers började att tjafsa med Khamzat och Shara i tunnelbanan och fick tydligen smisk eftersom att de inte förstod vilka de bråkade med.
Citera
2024-11-27, 13:59
Medlem
Citat:
Ahhh just det ja Shara tog lite illa vid sig men var inte det homofiler som kysstes offentligt i ett köpcentrum i Köpenhamn när Shara var där på semester ?

Mycket dumt gjort enligt mig men man får tänka på att det här är rätt så hardcore muslimer och dom gillar inte sådant så ur deras synvinkel så är det rätt agerat även om vi tycker att det är fel.

Det här var dock tydligen ett vanligt bråk som spårade ur när som jag fattade det 4 pers började att tjafsa med Khamzat och Shara i tunnelbanan och fick tydligen smisk eftersom att de inte förstod vilka de bråkade med.
Detta i Ryssland fattar jag ändo lite,men,shara tar varje chans att få slåss.
Detta hade kunnat undvikas,gissar de 4 var berusade.

Som fatta var det i Dubai ,en man och kvinna
https://www.reddit.com/r/ufc/comment..._in/?rdt=59742
Citera
2024-11-27, 14:01
Medlem
Citat:
Detta i Ryssland fattar jag ändo lite,men,shara tar varje chans att få slåss.
Detta hade kunnat undvikas,gissar de 4 var berusade.

Som fatta var det i Dubai ,en man och kvinna
https://www.reddit.com/r/ufc/comment..._in/?rdt=59742
Ahhh ok då var den artikeln om köpcenter incidenten som jag läste inte korrekt om Shara inte har gjort liknande saker förut för där stod det Köpenhamn.
Citera
2024-11-27, 14:35
Medlem
Citat:
Ahhh ok då var den artikeln om köpcenter incidenten som jag läste inte korrekt om Shara inte har gjort liknande saker förut för där stod det Köpenhamn.
Troligen har hqn nog gjort även de du nämner haha.
Som sagt,får känslan han söker bråk i allavlägen
Citera
2024-11-27, 21:55
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Nick Diaz är ett meth head.
Verkar va ett ful relation med hans tjej.
Men nick har feta problem,börjar tappa allt.
Vad fattar börjar nate med dra sig undan brorsan,han kan ej hjälpa om inte nick vill ha hjälp.
Sorgligt se

Har väl varit så sen han blev avstängd. Han byter väl tjej typ varje månad också. Var ju en tjej han sexchattade med när han var helt påtänd och samtidigt som hans flickvän var bredvid. Hon blev ju cp, tog hans mobil och la upp alla hans dickpics på UG.

Han varvar ju med att vara alkolist med att röka meth, slutar med det ena och börjar med det andra.

Citat:

Nej, det var långtifrån.

Shara har en stenåldersmentalitet. Finns också en gammal video när han och hans polare åker runt och trakasserar kvinnor på gatan som är för lättklädda. Har för mig de sköt på dom också typ med soft air guns eller paintball.
Citera
2024-11-28, 07:43
Medlem
12-6 armbågen mot anus..den slutade illa för pinerho..
Citera
2024-11-28, 11:54
Medlem
Citat:
12-6 armbågen mot anus..den slutade illa för pinerho..
Nej herregud vilken gala ? den måste jag se. Blev det en TKO med 12-6 armbågar mot stjärten så är det det bästa avslutet någonsin förutom han som i det tidiga UFC avslutade en fight med pungslag nere på backen, det är en riktig klassiker 🤣

Helt legalt då men det fanns ändå någon form av gentlemens agreement att inte slå eller sparka pung men åtminstone en person sket i det och har vunnit på gnp mot pung eller vad vi nu ska kalla det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in