2024-05-12, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Pereira vs Dolidze är off,
Pereira vill ej möta roman,dom är vänner,tränar tsm dagligen osv.
Nej inte en sådan där jävla tramspryl igen.

Forrest Griffin och Stephan Bonnar blev goda vänner under TUF 1 och försökte mer eller mindre mörda varandra i finalen och det finns många liknande exempel.

Nu sjönk garanterat Pereiras aktie hos Dana för om jag inte minns galet nu så hatar han sådana där saker tex när två kompisar inte vill möta varandra.

Att Klitschko bröderna vägrade att mötas är en sak dvs om man är så nära släkt så kanske man inte vill slå skiten ur brorsan under 12 ronder i proffsboxning men jag kan garantera att tex en sådan som Kayla Harrison hade jublat om Nunes kom tillbaka och hade hon då fått chans på titeln mot henne så hade de slagit halvt ihjäl varandra trots att de känner varandra och tränade tillsammans på AKA.
Citera
2024-05-12, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiskeyTango84
Nej inte en sådan där jävla tramspryl igen.

Forrest Griffin och Stephan Bonnar blev goda vänner under TUF 1 och försökte mer eller mindre mörda varandra i finalen och det finns många liknande exempel.

Nu sjönk garanterat Pereiras aktie hos Dana för om jag inte minns galet nu så hatar han sådana där saker tex när två kompisar inte vill möta varandra.

Att Klitschko bröderna vägrade att mötas är en sak dvs om man är så nära släkt så kanske man inte vill slå skiten ur brorsan under 12 ronder i proffsboxning men jag kan garantera att tex en sådan som Kayla Harrison hade jublat om Nunes kom tillbaka och hade hon då fått chans på titeln mot henne så hade de slagit halvt ihjäl varandra trots att de känner varandra och tränade tillsammans på AKA.
Vi såg vad Dana tyckte om Merab när han vägra möta Sterling.

Men på nåt sätt kan jag förstå Peireira när han förklarade de har varit sina main sparring partner sista året,både på gym och PI centrum.
Att på 3 veckor byta gym hitta nya partners osv för en av dem är ej rättvisa .
Citera
2024-05-12, 11:39
Medlem
Asso Lewis,vilken jäkla skön snubbe,
Det triggar mig lite få se han I wwe
När man på ett ungefär vet vad han kommer göra,
Citera
2024-05-12, 11:59
Medlem
Khabib har stora ekonomiska problem sägs han skyldig miljoner i skatt,hans konto frysta osv osv...Nu kanske Dana kan locka tbx honom för 1 deal fight..
Citera
2024-05-12, 12:11
Citat:
Ursprungligen postat av Brottargalning
Handlar mycket om hur personen står. Där vred han benet inåt vilket leder till att benet böjs åt fel håll när han blir sparkad.

Menar du att han sträckte det samtidigt som träffen inträffade? Så bröts det av som en pinne?
Senast redigerad av Capcom. 2024-05-12 kl. 12:14.
Citera
2024-05-12, 12:59
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capcom.
Menar du att han sträckte det samtidigt som träffen inträffade? Så bröts det av som en pinne?

Nej, tänk på tårnas riktning, de pekar inåt när han tar ett steg framåt. Rountree träffar alltså sidan på benet och inte framsidan på benet.
Citera
2024-05-12, 13:17
Citat:
Nej, tänk på tårnas riktning, de pekar inåt när han tar ett steg framåt. Rountree träffar alltså sidan på benet och inte framsidan på benet.

Borde inte Stephen Thompson vara sårbar för den också, eller håller han sånt konstant avstånd att det inte blir en faktor?
Citera
2024-05-12, 14:16
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capcom.
Borde inte Stephen Thompson vara sårbar för den också, eller håller han sånt konstant avstånd att det inte blir en faktor?

Ja, och nej. Thompson är den typen som använder sig av fotarbete för att undvika bensparkar. För att träffa måste man se till att träffa honom direkt när han hoppar in, då är det lättare med vanliga bensparkar som är snabbare än en oblique-spark.
Citera
2024-05-12, 15:30
Citat:
Ja, och nej. Thompson är den typen som använder sig av fotarbete för att undvika bensparkar. För att träffa måste man se till att träffa honom direkt när han hoppar in, då är det lättare med vanliga bensparkar som är snabbare än en oblique-spark.

Kan inte se exakt från vinkeln, men ser ut som att khalils motståndare står i en boxing-liknande stance och gör en step-in jab. Jag hade inte valt en sådan teknik i mma.
Citera
2024-05-12, 18:06
Medlem
Helt sjukt Ribovic inte fick en bonus för den headkick ko
Citera
2024-05-12, 19:38
Medlem
Citat:
Helt sjukt Ribovic inte fick en bonus för den headkick ko
Vem fick den?
Citera
2024-05-12, 19:59
Medlem
Citat:
Asso Lewis,vilken jäkla skön snubbe,
Det triggar mig lite få se han I wwe
När man på ett ungefär vet vad han kommer göra,
Jasså ska han till WWE nu ?

Måste ju vara världens bästa Octagonfirande ever. Först av med shortsen och vifta runt med dem och sedan ut med dem i publiken, samma sak med suspen som också åkte ur kallingarna och ut ur octagonen och sedan ner med kalsongerna och moona publiken och hela arenan står upp och jublar, vilket jävla tryck det blev på publiken 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in