2021-01-17, 04:25
Medlem
tigerpus avatar
Helvete vad sexig Holloway var, trist bara att han redan mött Volkanovski 2 gånger det är väl det enda som talar emot en ny titelmatch. Men vem annars kan man ge den till
Citera
2021-01-17, 08:45
Medlem
Holloways fjärderond är bland det brutalaste jag sett, var fan tvungen att kolla bort ibland. Att Kattar inte gick ned är helt otroligt, skaplig käke (och panna!) på den mannen. Önskar man hade en tiondel av Max kondition.
Citera
2021-01-17, 16:35
Medlem
TarzansFarsas avatar
Fick absolut gåshud när han inte ens kolla på Kattar. Jävligt skönt också att se ett event som börja tidigt svensk tid. Skamligt dock att Kattars corner inte kasta in handuken efter fjärde rundan, eller åtminstonde säga till Kattar att dom borde kanske stoppat. Sällan en fighter säger själv att han vill ge upp men om hans coach hade sagt till honom att han kommer stoppa fighten så hade han nog inte protesterat.

Undrar om han saknar knockout power eller ifall Ortega och cattar är bland dom mest durable fightersarna i UFC. Möjligt att han inte lägger 100% på alla punches vilket förklarar hans sjuka Cardio.

Dana sa att Khabib och GSP inte kommer bli av. GSP eller Oliveira är dom enda logiska att komma tillbaks för om du frågar mig. Och om han bara ska slåss 1 gång till ifall han kommer tillbaks, så då är det väl lika bra att maxa det och göra superfighten mellan GSP och Khabib. George må ha blivit gammal men han har sällan tagit mycket stryk i sina fighter och han håller alltid igång och är i shape. Den hade nog gjort minst 2 miljoner ppv buys.

Någon som vet en bra stream inför nästa ppv med conor?
Senast redigerad av TarzansFarsa 2021-01-17 kl. 16:46.
Citera
2021-01-18, 21:44
Medlem
Mx_1337s avatar
Som sagt innan, tycker Holloway vann den andra matchen mot Volkanovski. Verkade vara någon konsensus hos amerikanska fans att han är på dekis eftersom han förlorade den. Han sänkte trots allt Volkanovski två gånger. I en tredje match tror jag Volkanovskis brottning eller Holloways nedtagningsförsvar kommer avgöra. Hålls det stående och Holoway ser lika vass ut som mot Kattar är Volkanovski illa ute, uppenbarligen har (hade) han sämre haka än Kattar också, åtminstone baserat på de två matcherna.

Och ja, efter tredje kunde Herb Dean ha brutit matchen vid ett flertal tillfällen utan att jag hade höjt på ögonbrynen. Man kan tala om att teamen behöver bli bättre på att se när de bör slänga in handduken, men det är ännu viktigare att domare börjar bli mer bekväma att bryta matcher även om den som stoppas fortfarande står upp. De ska ha bättre sinnesnärvaro än ringhörnan.
Citera
2021-01-20, 09:22
Medlem
orrecrists avatar
Är fortfarande McGregor vs perior en välgörenhetsgala av något slag?
Citera
2021-01-20, 21:42
Medlem
Brottargalnings avatar
Helt okej gala.

Gillar Tom Breese och synd att han torska men tyvärr har britterna halkat långt efter då brottningen är alldeles för frånvarande där borta. Samma sak med Mason Jones som fick samma problem tidigare på galan.

Fattar inte heller varför Modafferi envisas med att fortsätta, hon har hållit på i nästan 20 år nu och det enda som hon blivit bättre på under åren är konditionen. Okej grappling men ser fortfarande ut som en nybörjare stående.

Alves avslutade snyggt. Får se hur långt Khabibs kusin Umar kan ta sig, det började bra iallafall.

Hade hellre sett Khamzat i huvudmatchen, Chiesas grappling var inte särskilt underhållande.
Citera
2021-01-22, 19:11
Medlem
XtraXs avatar
Ok att morgondagens gala är ppv på viaplay (har inte tänkt att se den live ändå) men tycker att man kunde se den dagen efter som vanligt.
Citera
2021-01-22, 19:19
Medlem
Fejkits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Ok att morgondagens gala är ppv på viaplay (har inte tänkt att se den live ändå) men tycker att man kunde se den dagen efter som vanligt.

Jupp. Viaplay suger.
Citera
2021-01-23, 15:33
Medlem
Aureuss avatar
Någon som vet om Viaplay har exklusiv sändningsrätt på UFC 257 i norden/sverige eller om man kan se den på fight pass också?

Tycker huvudmatchen är spännande och skulle vilja se den men inte till det priset, vilket skämt.
Citera
2021-01-23, 16:04
Medlem
Ber om ursäkt om jag tar det här men är det någon som känner till en fulstream till nattens event? Har letat runt men verkar va svårt, tar gärna emot PM om någon hittar.

Mvh
Citera
2021-01-23, 19:18
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aureus
Någon som vet om Viaplay har exklusiv sändningsrätt på UFC 257 i norden/sverige eller om man kan se den på fight pass också?

Tycker huvudmatchen är spännande och skulle vilja se den men inte till det priset, vilket skämt.

Som jag förstår det har dom exklusiv rätt.. men med det sagt vet jag inte om man kan se den dagen efter. Riktigt skämt fört fighting paketet sen ppy på det blir ju fan 900 spänn
Citera
2021-01-23, 20:54
Medlem
Dr.Katis avatar
När börjar nattens gala och när beräknas main event starta?
Bara så jag vet när jag ska vakna å gå in på Hes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in