2009-11-11, 20:59
Bannlyst
Nu r det s att vi fick brbara datorer av skolan men problemet r d att han som ger ut datorerna har gjort s vi kan inte tmma papperskorgen och inte kunna sen den. Vet inte varfr han gjorde s men ja gillar inte det han gjorde :@. Iallafall ja vill att ja ska f tillbaka min papperskorg p skrivbordet och sen kunna radera dem sakerna ja inte vill ha kvar p HDD.

http://vistatips.se/aterstalla-ikoner-pa-skrivbordet/

Ja har hittat en sida som man kan f tillbaka papperskorgen men den funkar inte fr mej fr att p kontrollpanelen s finns det inte Byt ikoner p skrivbordet

Skulle vara glad om nn kan hjlpa mej med det hr.
Har vista BASIC. finns tv anvndare Admin(datalrare) med lsen och min egen.

MvH Kruzaren
Citera
2009-11-11, 21:10
Medlem
finns ngot man kan skriva i dos i xp, borde funka i vista ocks. fr att f tillbaka papperskorgen allts
Citera
2009-11-11, 21:14
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzaren
Nu r det s att vi fick brbara datorer av skolan men problemet r d att han som ger ut datorerna har gjort s vi kan inte tmma papperskorgen och inte kunna sen den. Vet inte varfr han gjorde s men ja gillar inte det han gjorde :@. Iallafall ja vill att ja ska f tillbaka min papperskorg p skrivbordet och sen kunna radera dem sakerna ja inte vill ha kvar p HDD.

http://vistatips.se/aterstalla-ikoner-pa-skrivbordet/

Ja har hittat en sida som man kan f tillbaka papperskorgen men den funkar inte fr mej fr att p kontrollpanelen s finns det inte Byt ikoner p skrivbordet

Skulle vara glad om nn kan hjlpa mej med det hr.
Har vista BASIC. finns tv anvndare Admin(datalrare) med lsen och min egen.

MvH Kruzaren

Ser du inte ens C:\RECYCLER i utforskaren?
vlj att visa dolda filer
Citera
2009-11-11, 21:16
Medlem
Juckmaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tamii
finns ngot man kan skriva i dos i xp, borde funka i vista ocks. fr att f tillbaka papperskorgen allts
Vi hade samma problem d fick vra d jag gick i skolan, fast vi hade xp, men d var det bara att skriva i cmd; netuser Administratr 123123
sen logga in p admin med pw 123123 och ndra rttigheter, har inte vista s kan inte kolla om det fungerar p det, men prova
Citera
2009-11-11, 21:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Ser du inte ens C:\RECYCLER i utforskaren?
vlj att visa dolda filer

ja har ndrat att vissa dolda filer men ja kommer inte t C:\RECYCLER. Den finns visst inte :P
Citera
2009-11-11, 21:26
Medlem
Tryck shift+delete fr att ta bort saker "permanent". D hamnar de inte i papperskorgen.
Citera
2009-11-11, 21:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Juckmaan
Vi hade samma problem d fick vra d jag gick i skolan, fast vi hade xp, men d var det bara att skriva i cmd; netuser Administratr 123123
sen logga in p admin med pw 123123 och ndra rttigheter, har inte vista s kan inte kolla om det fungerar p det, men prova

ja har testat de ja hahaha men kom inte in men ja vill kunna f papperskorgen tillbaka , vafan ska ja med denna datan till om vi ska ha den i 3 r :s alts den r redan p 120 gb kvar av 200gb. Har inte ens gtt en mnad
Citera
2009-11-11, 21:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nahum
Tryck shift+delete fr att ta bort saker "permanent". D hamnar de inte i papperskorgen.

Tack s jtte mycket men ja vill fortfarande ha min papperskorg
Citera
2009-11-11, 21:33
Bannlyst
Jag har hittat den tack s mycket alla
Citera
2009-11-11, 21:54
Medlem
DoDaDas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzaren
Jag har hittat den tack s mycket alla

Ngon annan med samma problem kanske gr en skning och hittar den hr trden, men sen str inte hur du lste det. Dela grna med dig utav det ocks!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in