2009-11-11, 13:01
Medlem
Snibelsnors avatar
I går natt när jag sov var jag med om något jätte skumt!

jag och polaren hade bråkat innan jag lade mig, och jag började drömma att vi gjorde massa saker. till slut sade han att han måste gå om hon kommer, då dök det upp en vithårig tant i drömmen och pang jag vaknade livrädd i min säng och det lös konstigt från mitt fönster typ som en bil lyste in genom fönsterrutan.

det skumma är att det var inte direkt en mardröm men så fort den där tanten dök upp så vaknade jag. han gjorde inget utan det var en snabb flash i skallen av henne och jag vaknade skräckslagen.

så nu undrar jag om det finns någon där ute som kan tyda drömmen som jag var med om? Mvh lilla jag
Citera
2009-11-11, 13:07
Medlem
Das_Roddbåts avatar
Nu är jag inte någon drömtydare, men jag kan nog lova dig att det inte är någonting du behöver oroa dig för... ^^
Drömmar är jävligt konstiga ibland bara.
Inatt så drömde jag om att jag och min kompis var på ett hotell som började brinna och han vägrade vakna...
Citera
2009-11-11, 13:11
Medlem
Snibelsnors avatar
det som skrämmer mig är att jag inte haft en mardröm på säkert 20 år. och det där skumma ljuset.

det måste ju finnas någon drömtydare där ute
Senast redigerad av Snibelsnor 2009-11-11 kl. 13:24.
Citera
2009-11-11, 13:43
Medlem
Krafses avatar
Kan det ha varit så att en bil lös in mot monstret och då drömde du om något vitt, dvs den vita kärringen? Sen blev du rädd och vaknade, och då var billyset fortfarande riktat lite mot fönstret?
Citera
2009-11-11, 14:00
Medlem
Ditt undermedvetna varnade dig för att din kompis som du bråkade med anställde precis samtidigt som du drömde anlitade en hitman!

Citera
2009-11-11, 15:45
Medlem
Molags avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=715086
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in