2009-12-12, 20:10
Medlem
Superfluous.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Har bara rökat, aldrig tagit något annat så jag är n00b på detta.

Min fråga är, varför vill man ha det på en spegel? Är det för att de ska se "mer" ut?

Speglar repar inte som till exempel cd-fodral. Inget fastnar speciellt lätt på en spegelyta, speciellt inte om man har rakblad att göra linor/hacka med. Och ja, det är ett plus att det är flashigt, vem vill inte se sig själv när man drar en lina.
Citera
2009-12-12, 20:22
Medlem
Pius IXs avatar
Det äckligaste är helt klart när man går in med en polare på en nattklubbstoalett och han börjar hacka upp på toalocket. Fy fan vad nasty. De senaste gångerna har jag faktiskt lagt upp linorna på baksidan av telefonen (när man är ute alltså).

Optimalt för mig är ett glasbord som är rengjort med Cillit Bang innan, samt ett avklippt sugrör. Sedan kan man hacka och dona hur mycket man vill med pulvret utan att man spiller.
Citera
2009-12-12, 22:10
Medlem
500mgs avatar
Brukar riva loss badrumsspegeln när man ska lyxa till det någon gång, till det kör jag kreditkort och snortrör eller vanliga sugrör.
Citera
2009-12-12, 23:13
Medlem
Repellerars avatar
Just nu har jag en uppsättning, bild! En metall stång.

http://img16.imageshack.us/img16/9463/newimagetq.jpg

OFT: En spegel fördubblar mängden, såklart.

@Pius IX: Har aldrig gjort det på en väns toalett, utan alltid frågat om man får snufflera på ett bord.

Annars har jag sett spår av någon göra det hos mig >.>
Senast redigerad av Repellerar 2009-12-12 kl. 23:22.
Citera
2009-12-13, 01:09
Medlem
nuplie22s avatar
Bara jag som blir helt fanatisk av att göra linor? Kan sitta och göra om dom och ändra storlek hur länge som helst. Ibland är det så illa att ruset nästan hinner lägga sig

Blev så nu, någon som känner igen sig?
Citera
2009-12-13, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Obliver
http://www.elephantos.com/en/head-shop/snow-items/crocodile-leather-kit.html?osCsid=24294aadc44efcc36fc6b3a8d9d0aa6e

Thats the way to get busted.

Bra tips men lite för mycket italienska myggjagare över kittet tycker jag.
Du som har koll - du har möjligtvis inte sett något kitt med en platta i obsidian att hacka upp sin shit med och sedan ett käckt litet platinarör för att pressa upp det i hjärnbarken? Det hade jag gått igång på. Men jag vet inte, kanske har för höga krav på livet.
Citera
2009-12-13, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22
Bara jag som blir helt fanatisk av att göra linor? Kan sitta och göra om dom och ändra storlek hur länge som helst. Ibland är det så illa att ruset nästan hinner lägga sig

Ge mig en kram, kompisl Skönt att inte vara ensam.
Citera
2009-12-13, 01:20
Medlem
nuplie22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MedecineMan
Ge mig en kram, kompisl Skönt att inte vara ensam.

Har också ett problem med att veta hur stora linorna ska vara, många små eller två feta. Att det rinner ner lite spelar inte så stor roll, har inte så lätt att få kväljningar.

Inte fattat riktigt hur stora hinnorna är i näsan, hur mycket kan tas upp? När blir det waste? Hade varit kul att se lite bilder på era linor + vilken substans det är. (samt hur många mg det är, om ni nu har vägt upp det innan!)
Citera
2009-12-13, 08:24
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ugly_Bob
Kör sedel (hundring/tjuga) på vad som finns till hands. CD-fodral, papper eller helt sonika på skrivbordet är väl det som drabbats oftast. Min nyinförskaffade iPod Touch ligger illa till det för att testas nu till helgen.

När jag av olika anledningar haft behov av substansintag på resande fot, t.ex. arbetsplats eller liknande har jag på morgonen klistrat ihop ett antal "portionsförpackningar" med en styck lina i en post-it-lapp och placerat i min korthållare. Sen tar man sig in på dass, öppnar försiktigt en portion, kör upp lappen i näsan och drar in för fulla muggar!

iTochen har numera tagit över korthållarens roll faktiskt.
Citera
2009-12-22, 08:35
Medlem
TimeWarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuplie22

Skojar du?! Dock har jag svårt att inte dra en rackare direkt när jag gjort den.....därför man gör ett par stycken på en gång....
Citera
2009-12-22, 09:37
Bannlyst
Det du TimeWarp citerade nuplie22 om kan jag definitivt relatera till. Jag själv blir väldigt noggrann med hur linan ska vara utformad, även hur jag ska dela den.
Speciellt när man får små sten bitar med som bara flyger åt helvete när man ska "cutta" sönda dom.

Vet hur det är.
Antar att jag är snål liten nisse

Mvh
Sumang
Citera
2009-12-22, 09:50
Medlem
amphetaminepsychosiss avatar
Spegel/CD-fodral, tjugolapp alternativt kvitto.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in