2009-11-11, 08:57
Medlem
Repellerars avatar
Frågan är, hur och var brukar ni lägga upp en line?

T.ex hemma brukar jag använda det piano lackade bordet. Rakblad och en sedel (100kr) eller en bläck penna. En flaska vatten och tuggummi till hands om det blir för jävla äckligt. Tvn halv låg volym och spotify.

Oftast blir det en lite monkey dust på morgonen.
Citera
2009-11-11, 09:25
Bannlyst
Liten, slät, blank tallrik på soffbordet. Kniv för chop-chop. Avklippt sugrör för swoooosh. En eller två linor MDPV för "go´morron, go´morron!".
Citera
2009-11-11, 09:36
Medlem
rEEgs avatar
i nödfall brukade det bli att lägga upp det på handen i gropen vid tummenoch bredvid på den tiden jag snortade

inspired by coke
Citera
2009-11-11, 10:46
Medlem
Gillar mcdonalds sugrör, avklippt till lagom längd. Snortar/skjuter man mycket piller så är en mortel nästan ett måste! Pulvret vill man helst ha på en spegel men så blir det oftast inte i mitt fall, kör på det som finns närmast.
Citera
2009-11-11, 11:09
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spiritofhate
Gillar mcdonalds sugrör, avklippt till lagom längd. Snortar/skjuter man mycket piller så är en mortel nästan ett måste! Pulvret vill man helst ha på en spegel men så blir det oftast inte i mitt fall, kör på det som finns närmast.

lol märksebög.
funkar inte vanliga no-name sugrör eller?
Citera
2009-11-11, 11:44
Medlem
Repellerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MedecineMan
Liten, slät, blank tallrik på soffbordet. Kniv för chop-chop. Avklippt sugrör för swoooosh. En eller två linor MDPV för "go´morron, go´morron!".

Låter likt mig när jag sover i stan förutom sugrörer?

Hade tänkt mig testa mitt fleph nu då, undrar om man ska ta det på ett spel fodral eller på glasbordet
Citera
2009-11-11, 12:16
Medlem
moxy2cbs avatar
snoken..

själv brukar jag inte bry mej så värst mycke vart jag slänger upp en lina.
men helst en blank å ren yta som t.ex spegel, skivfodral, ipod, vågen.. glasbordet har hänt nåra ggr åsså.

just nu så har jag kört på skivfodral i datarummet å flephet verkar funka bra...
OT: tog en bomb på 60mg en shot på 30mg å två linor ala 100 mg klockan 08:30
å de e fortfarande bra drag i de...
inge mephe effekt men bra gött e de iaf...

sorry för off topic... skriver mycke på sånt här..
Citera
2009-11-11, 12:19
Medlem
falecs avatar
Repell och Moxy: Återkom gärna med rapport i Flephtråden
Citera
2009-11-11, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Repellerar
Låter likt mig när jag sover i stan förutom sugrörer?

Hade tänkt mig testa mitt fleph nu då, undrar om man ska ta det på ett spel fodral eller på glasbordet

Glasbordet är ju som gjort för det, inga porer och det blir inga repor.
När jag får för mig att dra i mig hemma på dagtid så använder jag ibland fönsterblecket som är i marmor, samma sak där. Bra när man gillar att göra linor med kniven. Gäller bara att komma ihåg att dra ner persiennen först..

På krogen blir det som det blir beroende på möjligheter. Försöker dock låta bli att dra i mig andras analpartiklar så långt det går och lägger oftast upp linan på metallplånkan.

OT: Nej, jag är inte finne. Gillar bara knivar.
Citera
2009-11-11, 19:09
Medlem
Soluss avatar
Rektangulärt rakblad, snortrör i metall och två speglar endast avsedda för detta ändamål (en i proportionerna 3:4 typ och en avlång för "Lady & Luffsen"-snortar av det lite mera "romantiska" slaget) är lite av vad som kan hittas i mitt "stash". Dock så är min snortera förbi och kommer nog troligtvis inte igen.
Citera
2009-11-12, 00:05
Medlem
MGMTs avatar
Det optimala underlaget är en spegel. Sedan letar man upp ett lämpligt plastkort och ett avklippt sugrör.
Citera
2009-11-12, 01:13
Medlem
Repellerars avatar
...Och nu är det kväll.

En rolig dag var det.

Skall testa sugrör nästa gång. Verkar vara något!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in