2009-11-25, 00:00
Medlem
Galadrins avatar
Andvände mitt bank kort förut på nått kletigt Amfetamin. efter det så funkade inte kortet. amfetaminet hadde etsat bort det svarta sträcken på kortet.
Citera
2009-11-25, 01:20
Medlem
Harikiriis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faaan
ang busskorten så har det hänt en rolig grej med mitt kort.
jag har haft det i cirka ett halvår och mestadels använt det till meph men även flertal andra substanser, kan ju säga nu att man inte kan läsa på framsidan alls vad det står :P

Jo har också råkat ut för det. Värsta är väl mitt pass/leg, som det fastnat tjack på baksidan. Om jag går genom en tull med hundar är man ju körd. Går inte att få bort skiten heller.
Citera
2009-11-25, 03:49
Medlem
BigFatCones avatar
Kortfodralet hackar jag ofta mina linor på, med ett valfritt plastkort och snortar med för bäst resultat med en tjuga eller ett McDsugrör i lagom längd.
Citera
2009-11-25, 03:53
Bannlyst
En perfekt lineup görs på skivfodral , sådanna nya i mjukare plast stora som ett halvt a4.

Sl-kortet är smalt och bra, hackar och tunnar ut linan tills den är tillräckligt tunn för att utan problem sugas upp genom ett McDonals-sugrör.

Ute on the run använder jag min korthållare för sl-kort(röd sådann ni vet) häller pulvret i skåran och snortar.
Citera
2009-11-25, 15:01
Medlem
Repellerars avatar
Den perfekta linen gör dock med hand gjorda verktyg av en erfaren brukare. Ett hederligt 2 år gammalt pappers rör funkar fin fint! Sedan ett underlägg, handen funkar då fin fint. Sedan drar du upp skunk-pulvret i din näsa.

Sedan när ruset börjar lägga sig gör du åter igen samma rutin. Tills det är slut.
Citera
2009-11-25, 16:35
Medlem
Packie McRearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faaan
ang busskorten så har det hänt en rolig grej med mitt kort.
jag har haft det i cirka ett halvår och mestadels använt det till meph men även flertal andra substanser, kan ju säga nu att man inte kan läsa på framsidan alls vad det står :P

Efter ca. 10 månader med Meph, med samma kort till upphackningsverktyg blev det så mycket sprickor att det till slut föll sönder. Och det här var bara vid "en gång i veckan"-bruk. Dock så kunde ju det blir ett gäng linor som skulle hackas

Hur som helst, nyttigt skit man drar i sig!
Citera
2009-12-09, 10:22
Medlem
solkies avatar
Jag har slutat använda sedlar och kör med sugrör eller liknande.

På sedlar finns det sjukt mycket bakterier och virus.

http://www.alltomvetenskap.se/index.aspx?article=888

Visserligen handlar länken om Indiska sedlar men ni förstår:

"6. Enligt en analys som gjordes på North Eastern University i Shilong, Indien, fann man att de indiska sedlarna innehöll bakterier som kan orsaka tuberkulos, hjärnhinneinflammation, lunginflammation, magsår, halsfluss och könssjukdomar. Värst bakteriehärdar var rivna sedlar, eller sedlar som lagats med tejp."

Illa illa. Det är ju som att be om att bli sjuk, jag menar immunförsvaret lär bli duktigt försvagat under ett vaketrace. Ingen sömn, dåligt med mat och en kropp som går på högvarv. Den svenska handhygienen är generellt bättre jämfört med den indiska måste dock tilläggas.

Fram för sugrör
Senast redigerad av solkie 2009-12-09 kl. 10:24.
Citera
2009-12-09, 12:46
Bannlyst
Är trött på att slabba med pappersrör, sugrör och liknande och tänkte skaffa något mer stylish och återanvändningsbart, måste ju tänka på miljön.

Någon som vet var man kan köpa metallrör i lagom längd och tjocklek? Mässing, rostfritt eller liknande, så man kan kapa till själv i den längden man önskar? Finns det på Classe kanske, eller i någon hobbyaffär?
Citera
2009-12-09, 12:51
Bannlyst
http://www.elephantos.com/en/head-shop/snow-items/crocodile-leather-kit.html?osCsid=24294aadc44efcc36fc6b3a8d9d0aa6e

Thats the way to get busted.
Citera
2009-12-12, 19:34
Medlem
Repellerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obliver
http://www.elephantos.com/en/head-shop/snow-items/crocodile-leather-kit.html?osCsid=24294aadc44efcc36fc6b3a8d9d0aa6e

Thats the way to get busted.

*Dreglar över tangentbordet*
Shit fu*k vad fint! Säg inte att du har det? Ska beställa hem kittet.
Citera
2009-12-12, 19:39
Medlem
BattleBuddhas avatar
Har bara rökat, aldrig tagit något annat så jag är n00b på detta.

Min fråga är, varför vill man ha det på en spegel? Är det för att de ska se "mer" ut?
Citera
2009-12-12, 19:41
Medlem
krimms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BattleBuddha
Har bara rökat, aldrig tagit något annat så jag är n00b på detta.

Min fråga är, varför vill man ha det på en spegel? Är det för att de ska se "mer" ut?
För att speglar är helt släta. Och för att det är coolt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in