2009-11-12, 23:10
Medlem
after7dayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockos
DUMHETER!

Den hederliga tjugokronorssedeln är ett vida överlägset instrument när du vill med nasalt undertryck vill konsumera knark. Tänk så mycket som fastnar på femhundringens långa väggar bara! Och partiklarna får längre väg att accelerera så det är större risk att det kommer i svalget. Nej, tjugan är ett precitionsverktyg, kanske inte lika flashigt, men prestandan i day-to-day usage är definitivt i framkant.

*garvar^*
Citera
2009-11-12, 23:34
Medlem
Calle.s avatar
Ett rakblad, snortrör i någon metall, en spegel i storlek mindre och en tallrik. Små behållare i diverse storlekar, med tillhörande sked. Rizla, amsterdamkuvert och ziplockpåsar. Tuggummi och en tillbringare med vatten.

Det är väl ungefär det.
Citera
2009-11-13, 00:34
Medlem
Repellerars avatar
Ska ta en fix när som helst, ska ta det på en pocket pok. Lite "melonvita" (mdpv). Har dock inget sugrör eller sedel, hur skall jag gå till vägas? Dock kanske det är bäst att låta det dala ner och hjärnan få sova.
Citera
2009-11-13, 00:37
Medlem
Calle.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Repellerar
Ska ta en fix när som helst, ska ta det på en pocket pok. Lite "melonvita" (mdpv). Har dock inget sugrör eller sedel, hur skall jag gå till vägas? Dock kanske det är bäst att låta det dala ner och hjärnan få sova.

Har herrn ingen fantasi? Rulla ihop ett papper, t ex. en postitlapp. Använd en nyckel, kniv etc.
Citera
2009-11-13, 00:44
Medlem
chriztalizahs avatar
Citat:

till fix använder man spruta.....
Citera
2009-11-13, 00:52
Medlem
Repellerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calle.
Har herrn ingen fantasi? Rulla ihop ett papper, t ex. en postitlapp. Använd en nyckel, kniv etc.

Lätt att säga, men, jag har inte orken att gå och leta efter papper. Har en del pocket böcker...

Lättare om det vore vid vardagsbordet. Fantasi, mjo, men fan lat är man!

*Fix är alltså spruta? Man lär sig nytt var dag!
Senast redigerad av Repellerar 2009-11-13 kl. 00:57.
Citera
2009-11-13, 00:53
Medlem
Repellerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chriztalizah
till fix använder man spruta.....

Jasså? Ursäkta mig, menar påfyllning. (Nasalt)

*Förstår mig inte på hur FB fungerar. Väldigt slö uppdatering av sina inlägg.
Senast redigerad av Repellerar 2009-11-13 kl. 01:01.
Citera
2009-11-13, 12:09
Medlem
Araknofobis avatar
Citat:
*Fix är alltså spruta? Man lär sig nytt var dag!

Inte nödvändigtvis, man kan väl i teorin vara t ex en abstinent heroinist som snortar sitt jonk. Lär väl klassas som fix även om man inte pangar i sig det, rätta mig om jag har fel. Fix ser jag som något man behöver för att man är sjuk utan, oavsett metod.
Citera
2009-11-13, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Calle.
Ett rakblad, snortrör i någon metall, en spegel i storlek mindre och en tallrik. Små behållare i diverse storlekar, med tillhörande sked. Rizla, amsterdamkuvert och ziplockpåsar. Tuggummi och en tillbringare med vatten.

Det är väl ungefär det.
En multivitaminbrus med magnesium mot käkspänningarna med
Citera
2009-11-13, 19:59
Medlem
youngsoulrebelss avatar
är allergisk mot för avancerade verktyg (och då menar jag inte sprutor). när folk har speglar, metallrör och rakblad känner jag bara "gaaaaah" (en lång suck). det får liksom inte verka som att man handlat upp sig och förberett för mycket. oavsett hur ofta jag snortar håller jag mig till tjugolapp eller avklippt sugrör (vilket jag inte gillar för det är för smalt), upponervänd tallrik och valfritt plastkort (företrädelsevis mitt spy bar-kort för att det är härligt att snorta fulknark med finkort. och för att jag ska använda det på _något_ sätt). men inga specialgjorda prylar - det får inte bli för stor grej av det för min del.
Citera
2009-11-13, 20:22
Medlem
Repellerars avatar
Kom på något fiffigt! Hittade en liten smink ask som har speglar på både sidorna och har ett bra förslutet lock också! Så tvättade den ren med hjälp av hederligt diskmedel o' disk borste.

La upp ca. 100mg melonvita, ha det I fickan, smidigt ta upp den och "sniff!" så är man bäng.

Dock så upptäkte jag nackdelarna... Att ta upp en smink ask när man är det motsatta könet är lite "lustigt". Nu kom jag hem och tog upp den för första gången.
Citera
2009-11-13, 21:12
Medlem
youngsoulrebelss avatar
när jag har med mig danspulver ut har jag det i en pytteliten fd sminkburk med texten "everyday minerals" . förvarar den, plastkort och tjugan i en cigarettask i plåt med pin up-motiv. ofta tillsammans med ett cd-fodral i väskan. det är så långt jag går i mitt förberedande :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in