2009-11-12, 01:16
Medlem
Repellerars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MedecineMan
Glasbordet är ju som gjort för det, inga porer och det blir inga repor.
När jag får för mig att dra i mig hemma på dagtid så använder jag ibland fönsterblecket som är i marmor, samma sak där. Bra när man gillar att göra linor med kniven. Gäller bara att komma ihåg att dra ner persiennen först..

På krogen blir det som det blir beroende på möjligheter. Försöker dock låta bli att dra i mig andras analpartiklar så långt det går och lägger oftast upp linan på metallplånkan.

OT: Nej, jag är inte finne. Gillar bara knivar.

Blev glasbordet tillslut! Fick bara en svag rush the tre första 100mg linorna. Körde på med en bomb och sen var det bra.
Citera
2009-11-12, 10:28
Medlem
undervattenfisks avatar
Jag lägger alltid upp på jack-daniels tavlan och sen drar jag helst upp de med en hyffsat ny och hård 100-lapp om de finns

Men blir mindre och mindre ofta nu förtiden, blir oftast direkt i skeden och IV
Citera
2009-11-12, 11:34
Medlem
Araknofobis avatar
Angenäm mängd amfetamin (gärna omkring ett halvgram) hälls ned i ett rizzla. Vik, skruva, svälj. ROCK N' ROLL!!!!!!
Citera
2009-11-12, 12:06
Medlem
chriztalizahs avatar
lätt värmd marmorplatta och sedel. Sugrör e för vassa och smala - sedeln kan fixa perfekt passform på.
Men fan det mesta går ju att utföra den ritualen på/med....
Citera
2009-11-12, 12:22
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chriztalizah
lätt värmd marmorplatta och sedel. Sugrör e för vassa och smala - sedeln kan fixa perfekt passform på.
Men fan det mesta går ju att utföra den ritualen på/med....

Håller med till 100 att sugrör är för vassa! speciellt då näsan börjar vara lite "känslig" och blod lätt uppstår ;P
Citera
2009-11-12, 14:45
Medlem
after7dayss avatar
Det ska snortas med 500-sedel, alt 1000.
Detta har inget med siffran att göra utan helt enkelt för att dom är bredare. Resulterar således i ett längre instrument så man slipper köra ner hela skallen o riskera o skada sig på köpet.

Förstår inte de inbillare som klipper ett sugrör på 5 cm o kör nere hela skallfan i spegeln!
Citera
2009-11-12, 18:27
Medlem
wsbs avatar
Tallrik, kort, samt hemmagjort snortrör (ihoptejpad pappersbit) eller tjugolapp.

Dock är det löjligt att man arbetar så amatörmässigt i denna syssla. Måste se till att skaffa lite proffsigare verktyg, så som rakblad och riktiga snortrör.

Någonting mer man bör ha, i egenskap av proffspundare?
Citera
2009-11-12, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av after7days
Det ska snortas med 500-sedel, alt 1000.
DUMHETER!

Den hederliga tjugokronorssedeln är ett vida överlägset instrument när du vill med nasalt undertryck vill konsumera knark. Tänk så mycket som fastnar på femhundringens långa väggar bara! Och partiklarna får längre väg att accelerera så det är större risk att det kommer i svalget. Nej, tjugan är ett precitionsverktyg, kanske inte lika flashigt, men prestandan i day-to-day usage är definitivt i framkant.
Citera
2009-11-12, 21:52
Medlem
BillLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockos
DUMHETER!

Den hederliga tjugokronorssedeln är ett vida överlägset instrument när du vill med nasalt undertryck vill konsumera knark. Tänk så mycket som fastnar på femhundringens långa väggar bara! Och partiklarna får längre väg att accelerera så det är större risk att det kommer i svalget. Nej, tjugan är ett precitionsverktyg, kanske inte lika flashigt, men prestandan i day-to-day usage är definitivt i framkant.

Håller helt klart med, tjugokronorssedeln är lagom längd och passar därför bäst.
Citera
2009-11-12, 22:03
Medlem
faaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jockos
DUMHETER!

+1

Sen äre ju ganska bra för min del att använda tjugor så slipper man tappa bort en hundring som händer ganska ofta...
Citera
2009-11-12, 22:57
Medlem
På telefonskärmen. Har dock börjat tveka till denna lösningens superbitet efter att en kamrat blåste ut allt pulver i högtalaren och knappsatsen. Jävla idiot!!!
Citera
2009-11-12, 23:06
Medlem
ozcs avatar
20-lapp, om jag har, annars vilken som. Plastkort, gillar inte rakblad. Underlaget spelar mindre roll, så länge det är torrt och slätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in