Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-11-11, 00:15
Medlem
ja, som topic. Om de nu är så mäktiga varför "fixar" de inte bara personer som:
david icke
ron paul
alex jones
osv

ja menar hur svårt skulle det vara? de behöver ju inte göra det uppenbart, ja ni kan tänka efter själva hur det kan gå till. förstå mig rätt, jag va rätt mycket av en foliehatt förut, har fortfarande inte blivit av med "googlevideos beroendet" men nu börjar jag på riktigt tröttna... iaf jag undrar varför de inte bara "fixar" det?
Citera
2009-11-11, 00:16
Medlem
Därför att de inser att den maktlöshet man känner inför det hela antagligen bara ökar på deras status?
Citera
2009-11-11, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Därför att de inser att den maktlöshet man känner inför det hela antagligen bara ökar på deras status?
?
jag känner mig mer som om att... om jag verkligen vore 110% säker. skulle jag köra en "jihad" utan att tveka, eller något form av galenskap...
Citera
2009-11-11, 04:41
Medlem
Dom kan ju inte göra folk till martyrer, sen tror jag att dom även har kontroll över de personerna, David icke och Alex Jones luktar ju fett fuffens. Ron Paul till president 2012? hmm...vi ber om det och vi får det?!
Citera
2009-11-11, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pendejo4life
Dom kan ju inte göra folk till martyrer, sen tror jag att dom även har kontroll över de personerna, David icke och Alex Jones luktar ju fett fuffens. Ron Paul till president 2012? hmm...vi ber om det och vi får det?!

martyrer för vem? foliehattarna är en klubb för inbördes beundran och det är inte särskilt många som behöver fixas för att få tyst på dem.
Citera
2009-11-11, 11:11
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av howhigh
ja, som topic. Om de nu är så mäktiga varför "fixar" de inte bara personer som:
david icke
ron paul
alex jones
osv

ja menar hur svårt skulle det vara? de behöver ju inte göra det uppenbart, ja ni kan tänka efter själva hur det kan gå till. förstå mig rätt, jag va rätt mycket av en foliehatt förut, har fortfarande inte blivit av med "googlevideos beroendet" men nu börjar jag på riktigt tröttna... iaf jag undrar varför de inte bara "fixar" det?
De behåller dem för att de är så roliga att titta på?
http://images.starcraftmazter.net/4c...orums/lulz.jpg
Citera
2009-11-11, 11:18
Medlem
Starvids avatar
Illuminati har mördat alla riktiga konspirationsgurus. David Icke, Alex Jones och så vidare är själva marionetter som är anställda av Illuminati för att ta bort uppmärksamheten från den riktiga konspirationen.
Citera
2009-11-11, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starvid
Illuminati har mördat alla riktiga konspirationsgurus. David Icke, Alex Jones och så vidare är själva marionetter som är anställda av Illuminati för att ta bort uppmärksamheten från den riktiga konspirationen.
vilken är den riktiga konspirationen?
david icke mfl gör ändå ett bra jobb med att få folk att "inse" att något kanske är fel. dessutom förklarar de ganska mycket på sina föreläsningar. dvs de "väcker" folk.... men en sak jag verkligen undrar, vilken är den riktiga konspirationen?
Citera
2009-11-11, 11:57
Medlem
Starvids avatar
Jag tänker knappast avslöja den riktiga konspirationen för någon som gillar/arbetar för den judiske NWO-agenten Icke, tror du att jag också vill bli mördad?
Citera
2009-11-11, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starvid
Jag tänker knappast avslöja den riktiga konspirationen för någon som gillar/arbetar för den judiske NWO-agenten Icke, tror du att jag också vill bli mördad?
min foliehatt e finare än din......
Citera
2009-11-11, 12:12
Medlem
Starvids avatar
Alltså jag menar, David Icke menar ju att Illuminati är ödlor från rymden! Man måste vara riktigt jävla dum för att tro på nåt han säger, det är uppenbart att han bara försöker flytta undan uppmärksamheten från den verkliga konspirationen.

PS. David är ju också ett vanligt namn inom familjen Rotschild. Det finns viktiga legitima frågor att ställa här, och det är tydligt att mainstreammedia inte gör det.
Senast redigerad av Starvid 2009-11-11 kl. 12:19.
Citera
2009-11-11, 12:14
Medlem
Varangians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av howhigh
men en sak jag verkligen undrar, vilken är den riktiga konspirationen?

All vi kan säga till en oinvigd är; sök i Burträsk.

Fan, nu måste jag logga av och omlokaliseras innan de hinner spåra mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in