2005-09-27, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insomnia
Det har redan kommit ut 2 avsnitt i den 17:de säsongen redan.

Du har sett ett avsnitt från den sjätte säsongen som jag förstår det. Men jag tror att du menar 19 avsnittet i säsong 16. Då har du minst 3-4 nya avsnitt som du inte har sett än.

Liten rättelse, 3 avsnitt av säsong17
Citera
2005-09-28, 15:40
Medlem
nu får det fan vara nog asså, hela världen vet att simpsons är riktigt jävla bra när ett avsnitt handlar om bart eller homer, att de tre första avsnitten i S17 har handlat om marge, lisa och milhouse makes me mad.
Citera
2005-09-28, 15:48
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hawg
nu får det fan vara nog asså, hela världen vet att simpsons är riktigt jävla bra när ett avsnitt handlar om bart eller homer, att de tre första avsnitten i S17 har handlat om marge, lisa och milhouse makes me mad.

Vad är det för fel på Milhouse?

Seriens mest underskattade karaktär enligt min mening. :smart:
Citera
2005-09-28, 17:36
Medlem
Stålfarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hawg

Enig även om s17e03 var godkänt, men det är en bra bit kvar innan de når upp till vettiga kvalitetskrav. s14 och 15 var väl de senaste som hade några riktiga kanonavsnitt...
Citera
2005-09-28, 20:22
Medlem
danskenitunnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linuzzzz
Vad heter programmet där Homer blir en Hippie?

Jag tror det heter "Homer the hippie"
Citera
2005-09-28, 20:31
Medlem
chekiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Vad är det för fel på Milhouse?

Seriens mest underskattade karaktär enligt min mening. :smart:

Millhouse är en gnällig liten mamma gris, dock är han jääävligt slug som när han köpte Bart själ!
Citera
2005-10-06, 10:36
Awaiting Email Confirmation
greger_124s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumahunter
utav sättet du beskriver scenen på, så känns det som att du missat lite av poängen.. skämtet är inte det självklara faktumet att bart offrar sig och låter polisen ta honom som nelson, något han frivilligt ställde upp på då han visste att nelson var den viktiga spelaren i laget och laget inte kunde låta nelson tas av polisen, utan att brottet nelson var misstänkt för var inbrott & mordbrand, i motsats till något mindre brott som snabbt skulle klarats upp på polisstationen..

bart säger på ett självsäkert sätt till wiggum i polisbilen: so whats the charge, chief? vandalism, smoking?
wiggum: you know what you did, muntz! burglery and arsen. you're going away for a long time

Fast när Homer säger till Bart: ''Nu har du chansen att göra något för laget''!,
så tänker man själv som tittare att nu kommer Bart äntligen få spela och inte behöva vara avbytare! Fast sedan, 1 sekund senare, ser man Bart sitta i polisbilen medan Nelson fortsätter spela, och det var det jag tyckte var kul ...Fast det du säger om att Bart är misstänkt för mordbrand och inte något mindre brott hör också till skämtet och gör de hela roligare men men...Kan man ladda hem det avsnittet? Skulle vilja se den scenen igen !
Citera
2005-10-06, 12:06
Medlem
Stålfarfars avatar
Gick det inget Simpsons i USA i söndags? s17e04 har inte dykt upp ännu vad jag har sett, varken på Piratbajan eller Isohunt.
Citera
2005-10-22, 20:15
Medlem
J.Ns avatar
The Simpsons dubbas till arabiska, kallas för Shamsuns, Homer blir Omar och det blir lite problem med hans vanor över det han sätter i sig...

Undrar om det kommer att bli Simpsons alls?

Hittade nyheten hos Sydsvenskan: http://sydsvenskan.se/nojen/article124061.ece
Citera
2005-10-23, 19:42
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Blev det något av planerna på att Ricky Gervais skulle skriva ett avsnitt - eller var det bara ett rykte?

De har spelat in det, men jag vet inte om det har hunnit visats än. Han snackade om det på Parkinson igår. Det ska bli JÄVLIGT spännande att se.
Citera
2005-10-23, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stålfarfar
Gick det inget Simpsons i USA i söndags? s17e04 har inte dykt upp ännu vad jag har sett, varken på Piratbajan eller Isohunt.
Så här ser kalendern ut:
Kod:
06 Nov 05	The Simpsons	S17E04	Treehouse Of Horror XVI
01 Jan 06	The Simpsons	S17E12	Simpsons Christmas Stories
01 Jan 06	The Simpsons	S17E13	We're on the Road to D'owhere
01 Jan 06	The Simpsons	S17E14	Bart Has Two Mommies
01 Jan 06	The Simpsons	S17E15	Homer's Parernity Coot

Avsnitten 05 - 11 vetefan när de sänds. Hittar inget datum nånstans :/
Citera
2005-10-24, 21:58
Medlem
Gravity2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattisen
*Kalender*
Underbart, Höstlov, nya O.C. och nya Simpsons samma vecka!
Kan det bli bättre? (Retorisk fråga)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in