2004-12-12, 22:12
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bud
Japp, de håller på att tappa...
De två första avsnitten av säsong 16 gav inte ett skratt, avsnitt 3 (Nelson-avsnittet) tycker jag var riktigt bra, men i avsnitt 4 var det tillbaks i skiten igen.
Eller så är jag bara så bortskämd av det fantastiskt roliga Family Guy att jag blivit för fin för Simpsons
Ja annars blir det ju en lång väntan på att American Dad ska börja sändas i februari
Citera
2004-12-12, 22:25
Medlem
ReNus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_arne
Ja fyfan va roliga dem är! Grymt mycket bättre än simpsons.

Herregud...

Visst, Family Guy är lite underhållande ibland. Men det finns fortfarande en massa onödiga och tråkiga figurer i serien.

Går inte att jämföra med The Simpsons

.
Citera
2004-12-12, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av apanola II
Shit!

Homer/Dan Castellaneta såg inte alls ut som jag tänkt mig!
man skapar bilder i huvudet av hur dom kan se ut, men att han såg ut så...1

har för mig att jag sett Julie kavner i en Woodý allen film, radio days kanske?

Harry Shearer/ basisten från Spinal Tap, visst fan är det han, kom ihåg att Spinal Tap var med i ett Simspon avsnitt.

Tackar för infon Russinkungen

Yeardley Smith var en av kontoristerna i den gamla 90-talsserien "Hermans Head" / I Hermans huvud som gick på 3:an. (hon är lika kort som Dr Ruth om ngn minns henne)

Där var också Hank Azaria med. Honom har man f.ö. sett i Vänner som forskaren som Phoebe blev ihop med som sedan åkte till Ryssland. Han har också varit med i "Galen i dig"/Mad About You som konstig hundvakt.

Julie Kavner har varit med i t ex This Is My Life (om en standupcomedienne)
och div. Woody Allen-rullar.

Dan C. gjorde rösten till ett barnprogram som hette Dynamo Duck. Den var skitkul!
Citera
2004-12-12, 22:52
Bannlyst
Men hallå, hur gamla är ni? Själv är jag 28 och slutade se på tecknat när jag var 10. Väx upp någon gång snälla!
Citera
2004-12-12, 23:32
Medlem
Phels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Väx upp någon gång snälla!
Och ändå spelar du fortfarande datorspel..?
Även den äldste får väl vara barn igen.
Citera
2004-12-13, 00:33
Bannlyst
Citat:
Men hallå, hur gamla är ni? Själv är jag 28 och slutade se på tecknat när jag var 10. Väx upp någon gång snälla!
Ja du har rätt. Varför har jag suttit och tittat på tecknat! Och speciellt Simpsons, som ju så självklart är riktat till barn!
Nu känner jag mig allt dum.

Citera
2004-12-13, 13:11
Medlem
Buds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Ja annars blir det ju en lång väntan på att American Dad ska börja sändas i februari

Åhfan, hade aldrig hört talas om American Dad, men kollade upp det på google.
Ska bli intressant att se!
Citera
2004-12-13, 16:57
Medlem
snuttes avatar
Citat:

Jag är 21 och lär aldrig sluta titta på Simpsons. Tittar t.o.m just nu och så har jag tankat hem ett nytt avsnitt.
Tyst på dig och titta på dina dokusåpor och andra "vuxna" saker som gör din hjärna till mos.
Citera
2004-12-13, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phel
Och ändå spelar du fortfarande datorspel..?
Även den äldste får väl vara barn igen.

Jag spelar Football Manager, ett spel som man kan spela också när man är vuxen, inget barnspel likt SuperMario eller Simpsons taxidriver eller dylikt.
Citera
2004-12-13, 23:34
Medlem
Phels avatar
Citat:
ett spel som man kan spela också när man är vuxen

Precis som att man kan se simpsons som vuxen
Citera
2004-12-13, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phel
Precis som att man kan se simpsons som vuxen

Tecknat är för barn, med ett undantag, Kalle Anka på julafton. Dataspel är för alla åldrar.
Citera
2004-12-13, 23:46
Medlem
Någon som vet vad avsnittet där Svojetunionen återuppstår heter? Har minnesbilder av en bild på en karneval över röda torget där plötsligt jättekaninerna visar sig innehålla pansarvagnar och folket är förklädda soldater. Skulle gärna vilja veta namn, säsong och nummer på avsnittet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in