2012-10-02, 19:51
Medlem
Grandiosos avatar
Itchy och Scratchy är sköna snubbar alla dar i veckan...

http://www.youtube.com/watch?v=RMa2e...eature=related

Och sen har ju arga pappa Homer utsatt lille stackars Bart för så attans många
strypförsök att det är rent konstigt att pojken bara lever fortfarande...

http://www.youtube.com/watch?v=2md_V...eature=related
Senast redigerad av Grandioso 2012-10-02 kl. 19:58.
Citera
2012-10-03, 20:34
Medlem
jcarlbergs avatar
500:e avsnittet av The Simpson 20:00

Såg det precis och måste vara sämsta avsnittet någonsin! Verkligen sämsta avsnittet ever.

Nya Family guy visas också vet dock inte om det är 500:e, förmodar inte då det står inget om det.
Citera
2012-10-03, 22:24
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jcarlberg

Såg det precis och måste vara sämsta avsnittet någonsin! Verkligen sämsta avsnittet ever.

Nya Family guy visas också vet dock inte om det är 500:e, förmodar inte då det står inget om det.
Really? Berätta mer! Jag är en stor konnässör av Simpsons "golden age", älskar att klanka ned på vad serien har blivit.
Citera
2012-10-03, 22:42
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jcarlberg

'
Har du inte sett det tidigare? Ja det suger kuk. Testa att tanka de nyaste avsnitten. kommer nya varje natt mellan söndag och måndag på piratebay. REN SKIT.

Tur de har futurama, som fortfarande är bra. Men futurama har alltid varit lite av den urspårade serien medans simpsons inriktat sig på familjeproblem o numera kändisar och gud vet vad.
Citera
2012-10-03, 23:16
Medlem
jcarlbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen
Really? Berätta mer! Jag är en stor konnässör av Simpsons "golden age", älskar att klanka ned på vad serien har blivit.

Avsnittet kändes kort (kollade inte tiden ifall det verkligen var kortade) innehållsfattigt för det som skedde (då dem fick "fly").

Usch nä.
Citera
2012-10-03, 23:18
Medlem
jcarlbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
'
Har du inte sett det tidigare? Ja det suger kuk. Testa att tanka de nyaste avsnitten. kommer nya varje natt mellan söndag och måndag på piratebay. REN SKIT.

Tur de har futurama, som fortfarande är bra. Men futurama har alltid varit lite av den urspårade serien medans simpsons inriktat sig på familjeproblem o numera kändisar och gud vet vad.

Nja, tycker inte dem är dåliga annars ( sett samma avsnitt typ 30 gånger nrä det visas på 6,an) , men är inte så värst kräsen med innehåll då jag inte har så bra koll på världen längre, Futurama visste jag inte gjorde nya avsnitt längre förrens några dagar sedan, trott att det varit nere sedan 7 år typ :P

Family Guy avsnittet fick godkänt iallafall.
Citera
2012-10-08, 19:27
Medlem
Martin-Daniels avatar
Usch, Treehouse of Horror är det värsta jag vet när det gäller Simpsons. Fasansfullt dåligt...
Citera
2012-10-08, 21:03
Medlem
The Beach boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martin-Daniel
Usch, Treehouse of Horror är det värsta jag vet när det gäller Simpsons. Fasansfullt dåligt...
De äldre är riktigt bra...
Citera
2012-10-09, 14:34
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Senaste avsnittet var riktigt dåligt. Har sett väldigt få avsnitt av de senaste 4 säsongerna då kvaliten har blivit så dålig. Gav det en ny chans nu och såg de två senaste avsnitten men det är samma skit.
Slutar titta igen. Synd att de måste köra en serie som var bra förut i botten bara för att mjölka ut de sista pengarna.
Citera
2012-10-09, 22:12
Medlem
lendrygghs avatar
Tycker faktiskt det här var ett riktigt kul avsnitt. Roliga storys och inga longörer.
Citera
2012-10-09, 22:23
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen

Det gör du helt RÄTT i!!
"I´d like to rastafy this comment 10%"

//Crimson
Citera
2012-10-09, 22:49
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Det gör du helt RÄTT i!!
"I´d like to rastafy this comment 10%"

//Crimson
Haha, Itchy & Scratchy & Pootchie..
Roligaste Simpsons moment:et är dock säsong 4 "Marge gets a job" när man får se tre andra anställda på kärnkraftverket i bakgrunden vid två tillfällen haha,.. Kolla detta avsnitt om ni vill ha något bra från 92'
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in