Han kan ju faktiskt hyra boende /villa på Lidingö med den inkomsten.
Ska väl sägas att det bor en tredje person på hans mantalsskrivningsadress som kanske är den som verkligen bor där.
Ja, men långsökt att han inte skulle skriva sig där med tanke på informationen om de "ordnade" förhållanden han hade. Du som säger dig ha hans namn kan ju outa honom så kan vi andra göra detektivarbete?
Med den info musslorna här gett så har jag hittat en kandidat som passar in på alla punkter.
Gift, född -74, barn, ytterligare en person förutom frun skriven på adressen i Vallentuna.
Med förnamn som jag skrev nyss.
Senast redigerad av Marshall 2013-11-22 kl. 22:02.
Anledning: -
Ja, men långsökt att han inte skulle skriva sig där med tanke på informationen om de "ordnade" förhållanden han hade. Du som säger dig ha hans namn kan ju outa honom så kan vi andra göra detektivarbete?
Jo. vore det upp till mig hade jag uppgett vem det är, men i det här fallet är det en användare här som kommit med info, därför gör jag det inte. Det kommer nog snart ut.
Ingen som kan Pm:a namn och anställning.. Blir ju sjukt nyfiken
Fan kläck fram namnet i tråden istället för att hålla på och smussla med PM. Att vissa alltid ska hålla på och göra sig så märkvärdiga... Ja, jag menar dig bl. a. Trojanen.
edit. Tack Marschall, äntligen en med huvudet på skaft.
Senast redigerad av Proff-Pojkstreck 2013-11-22 kl. 22:12.