• 1
  • 2
2009-11-10, 15:09
Medlem
Mava Boys avatar
Kom att tänka på en grej...eftersom spice inte e olagligt i danmark borde de ju sälja det i nån affär i köpenhamn som säljer bongar o dylikt. Har en kompis som e i köpenhamn titt som tätt. Tänkte be han köpa o skicka hem i så fall. E det nån som vet om det går att få tag på spice i nån affär i köpenhamn???

Är medveten om att det e ett long shot men jag måste ändå försöka. Annars får nån gärna PMa mig en adress till en hemsida som faktiskt skickar spice till Sverige eftersom de flesta shoppar verkar så neg till att skicka i Sverige.
Citera
2009-11-10, 15:13
Medlem
Jaken3s avatar
Hur länge har spice varit olagligt i Sverige?
Citera
2009-11-10, 16:26
Medlem
Modifys avatar
De säljer enbart Spice från nätet i Danmark vad jag vet. I England kunde man fynda Spice i fysiska butiker, men är tveksam till om samma sak gäller i Danmark.

Här har du t.ex. en nätbutik.
www.herbalchill.com

Citat:
Hur länge har spice varit olagligt i Sverige?

Från 15:e september, alltså snart 2 månader.
Citera
2009-11-10, 21:26
Medlem
.-.-.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
De säljer enbart Spice från nätet i Danmark vad jag vet. I England kunde man fynda Spice i fysiska butiker, men är tveksam till om samma sak gäller i Danmark.

www.herbalchill.com

Herbalchill är ett gäng muppar, beställde därifrån scope som enligt dom ska vara lagligt i Sverige, försändelsen försvann, kontaktade dom igen men dom vägrade göra nåt åt det, om jag beställde igen så skulle dom skicka ett pack extra om jag valde rekat, men det kostar apa så det blir aldrig mer att handla där igen, då kan man lika gärna gå och spola ner pengarna i skithålet.
Citera
2009-11-10, 22:22
Medlem
suqas avatar
Någon som fått sina saker från den Danska sidan?
Citera
2009-11-10, 23:36
Medlem
Zickan_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av suqa
Någon som fått sina saker från den Danska sidan?

Japp! Jag fick hem mina 20g yucatan 2-3 dagar efter beställning, så den är grön enligt mig!
Citera
2009-11-11, 09:23
Medlem
suqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zickan_
Japp! Jag fick hem mina 20g yucatan 2-3 dagar efter beställning, så den är grön enligt mig!
"NOTE: US, French, German and Swedish Customers - Try Scope, SenCation, SenCation Blackberry and Sence."
Någon av dessa som fungerar? Eller är det JWH-250 som i de flesta Svenska rök-mixarna?
Senast redigerad av suqa 2009-11-11 kl. 09:27.
Citera
2009-11-11, 12:57
Medlem
Zickan_s avatar
Citat:
"NOTE: US, French, German and Swedish Customers - Try Scope, SenCation, SenCation Blackberry and Sence."
Någon av dessa som fungerar? Eller är det JWH-250 som i de flesta Svenska rök-mixarna?

Jag har inte prövat någon av dem. Men de bör stå något om dem någon annan stans på forumet!
Citera
2009-11-11, 13:59
Medlem
Lisabeth666s avatar
Citat:

www.herbalchill.com

var i england?:O
Citera
2009-11-11, 16:21
Medlem
Ariathaxxs avatar
Citat:
www.herbalchill.com

Är det den danska sidan som är grön?
Citera
2009-11-11, 16:39
Medlem
Zickan_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariathaxx
Är det den danska sidan som är grön?

Ja!
Citera
2009-11-11, 18:33
Medlem
racermans avatar
Citat:

Har provat alla du nämner förutom Scope, och dom är totalt värdelösa allihop.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in