2002-09-21, 10:59
Bannlyst
Vem är den mörkhåriga tjejen i filmen Fäbojäntan? Hon som knullar både med Opel-killen och drängen samtidigt inne i stallet. Hon ser lite ung-flicksaktig ut.

Någon som vet vad hon heter, om hon lever och vad hon sysslar med idag? Blev det några fler filmer för hennes del?
Citera
2002-09-21, 20:56
Medlem
Roger, tyvärr vet jag inte vem hon är, men jag såg och hade både Fäbodjäntan och uppföljaren Kärleksön på den tiden det begav sig.
På den tiden var porrfilm njutbart.
Har Du filmen från den tiden så kanske Du kan kolla rollistan eller om Du ser vem som var producent eller utgivare så kanske Du kan gå den vägen.
Citera
2002-09-23, 14:52
Bannlyst
Fäbodjäntan

Tyvärr så har jag endast en nerladdad version som slutar utan eftertexterna. Efter att hon och pojkvännen åker iväg i den vita Land Rovern så är filmen slut.

Nåja, det kommer nog fram efter ett tag. Ligger frågan ute här på Flashback tillräckligt länge så brukar någon komma med svaret efter en tid...

Tack i alla fall, Pojken.
Citera
2002-09-24, 11:09
Medlem
I rollerna: Leena, Arne, Tomas, Marie, Anita, Knut (spelade drängen).

Hittade följande recension:

Jag menar, vem kan motstå charmen när Knut och Anita träffas i ladan på ängen och efter några menande blickar river av sig kläderna och kastar sina naturligt ludna kroppar i halmen för lite intimt kel till tonerna av Polska från Äppelbo?

Så hon heter nog Anita.
Citera
2002-09-24, 16:21
Bannlyst
Antia?

Jag tackar för uppgiften, Playboy 66.
Citera
2002-09-25, 04:01
Medlem
Cineastens avatar
Re: Pojken Liten rättning bara. Kärleksön är ingen uppföljare. Den spelades faktiskt in innan Fäbodjäntan.
Citera
2002-09-25, 19:39
Medlem
Citat:
Var är den där förbaskade Monika med den där förbaskade luren..!
Jag håller Fäbo för en av de absolut roligaste filmer jag har sett.
Citera
2002-09-25, 20:54
Medlem
Cineastens avatar
Sant esping. Fäbodjäntan är jävligt rolig. Hur ä dä mä däj? Ja kåt. Det syns på däj.
Citera
2002-09-26, 18:00
Medlem
Micheys avatar
.

Visst är filmen fånig men sexscenerna är jävligt bra måste tilläggas. Trevligt att se tjejer som verkligen gillar det dom gör. Mycket kan sägas men att dom fick några större stålar för att medverka har jag svårt att tro. Damerna gillade att knulla helt enkelt
Citera
2002-09-26, 20:06
Medlem
Citat:
Mycket kan sägas men att dom fick några större stålar för att medverka har jag svårt att tro.
Dom fick väl festa på falukorven efteråt...

En annan kul grej är skogsvaktargossen som ser så jävla chockad ut hela tiden. Man undrar vad som cirkulerade i hans skalle under inspelningen. Men det är kul med stänkare som inte kör med softade filter och annan ointressant kosmetika. Fan, man ser ju till och med blindtarmsärren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in