• 1
  • 2
2002-09-21, 10:55
Bannlyst
Jag undrar vem den här Eva är som ibland har varit med i Cats gratisvideos. Blond, lite mullig tjej med underbara tuttar. Hon var med i den där gratisvideon om stora bröst som Cats skickade med tidnngen för en tre-fyra år sedan. Omslaget på videon är ett par stora pattar. Har för mig att hon hade (har?) någon form av sexrådgivningsspalt i Cats där hon svarar på läsarfrågor.

Hon flexar med pattarna ibland men jag har aldrig sett henne göra något annat på film.

Någon som vet mer om denna tjej? Vad gör hon idag? Har hon knullat på film?
Citera
2004-04-29, 01:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Jag undrar vem den här Eva är som ibland har varit med i Cats gratisvideos. Blond, lite mullig tjej med underbara tuttar. Hon var med i den där gratisvideon om stora bröst som Cats skickade med tidnngen för en tre-fyra år sedan. Omslaget på videon är ett par stora pattar. Har för mig att hon hade (har?) någon form av sexrådgivningsspalt i Cats där hon svarar på läsarfrågor.

Hon flexar med pattarna ibland men jag har aldrig sett henne göra något annat på film.

Någon som vet mer om denna tjej? Vad gör hon idag? Har hon knullat på film?

Eva känner jag nog inte till. Om hon inte knullat på film så har hon i alla fall förmodligen knullat i sängen.
Citera
2004-04-29, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Testicula
Eva känner jag nog inte till. Om hon inte knullat på film så har hon i alla fall förmodligen knullat i sängen.

Ja, det har hon säkert.

Jag kan som epilog meddela att den här tösen såg jag efter att jag ställt frågan i någon av TV3:s otaliga snuskdokumentärer. Hon var tydligen gift med en polis och hade ett par ungar. Hon hade med all sannolikhet spelat in "vuxenfilm" också...

// Roger P.
Citera
2004-04-29, 07:49
Medlem
cutlers avatar
Jag har sett henne köra med en stav i nån av cats-filmerna. Tror att det var cats vidoe-magazine 2, men jag är inte säker.. Däremot har jag inte sett henne köra vanliga knull-scener (tyvärr)..
Citera
2004-04-29, 12:51
Medlem
De Larges avatar
Hon är ruggigt fin, synd bara att det är så svårt att få tag på bilder/filmer med henne.
Citera
2004-04-29, 14:57
Medlem
BlueDucks avatar
jag är rätt säker på att jag sett henne i vanlig heterosex på film, men jag har inte lyckats hitta nån info om det.
Citera
2004-05-01, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cutler
Jag har sett henne köra med en stav i nån av cats-filmerna. Tror att det var cats vidoe-magazine 2, men jag är inte säker.. Däremot har jag inte sett henne köra vanliga knull-scener (tyvärr)..

I någon av deras gratisfilmer som följde med tidningen satt hon också och onanerade med stav när hon presenterade; inte så mycket, men ändå något.
Citera
2004-05-01, 00:27
Bannlyst
En sak är i varje fall säker; hon har fläskat på sig ordentligt. På vissa bilder ur Cats när hon hade hand om någon form av brevhörna var hon normalbyggd, men på senare bilder verkar hon ha lagt på sig 15-20 kilo. Jag säger inte att det är till hennes nackdel, men det är i varje fall märkbart.

Kan just undras tro varför? Kan hon ha fött barn eller nåt?

// Roger P.
Citera
2004-05-01, 00:30
Medlem
derangeds avatar
Säkeret barnafödande, det är ett eländigt fördärv för kvinnokroppen!
Citera
2004-05-01, 09:12
Medlem
GreenManalishis avatar
Hon diskuterades lite i följande tråd som egentligen
handlade om en av hennes föregångare som skribent i Cats
http://217.75.104.59/scandinavia/sho...highlight=cats
Citera
2004-05-01, 09:32
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
En sak är i varje fall säker; hon har fläskat på sig ordentligt. På vissa bilder ur Cats när hon hade hand om någon form av brevhörna var hon normalbyggd, men på senare bilder verkar hon ha lagt på sig 15-20 kilo. Jag säger inte att det är till hennes nackdel, men det är i varje fall märkbart.

Kan just undras tro varför? Kan hon ha fött barn eller nåt?

// Roger P.

Det kanske är ärftligt? Hennes syrra är skitfet och tydligen är hennes morsa det också. Hon kanske tröstäter för att hon mår dåligt?

Men är inte Eva ganska gammal nu? Det är 10 år sedan jag jobbade med henne och hennes syrra och jag tyckte att hon var gammal redan då. :
confused:

Brösten hennes var små men sen så förstorade hon dem som så många andra kvinnor i branchen. Undrar om det inte var Lau Larsen som pröjsade för det. Det var ju som älskarinna åt honom hon kom in på Tre-Mag och blev redaktör för Cats.
Citera
2004-05-01, 10:28
Medlem
Lesbisk scen.

Hon gjorde en lesbisk scen för ganska länge sedan. Måste varit i början på 90-talet.
Den finns med på "Aktuell rapport Svenska folkets sexvanor 7".

www.bseller.com

Hon är på bilden längst ner till vänster på baksidan. Det är hon som håller i den röda dildon.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in