• 5
  • 6
2013-02-12, 20:33
Medlem
Skitsidor alltihopa!

Köpa städtjänster av ett städbolag som heter t-p städservice via offerta.se vilket gick åt helvete. https://www.flashback.org/t2080225 Läs om ni vill.

Utöver att servicefinde/offerta verkar leverera mycket fakejobb till företag så levererar dom garanterat skitföretag! Tredje köpet via en förmedlingssida, inte en enda gång har det resulterat i något bra.. Håller mig till gulasidorna i fortsättningen!
Citera
2013-03-24, 12:20
Medlem
Ett problem med Servicefinder är att de inte tycks vilja uppge på sin hemsida vad deras tjänster kostar.
Varför inte ha ett baspris som de redovisar öppet och om man sedan vill köpa till tjänster kan man ju göra detta. Bästa vore ju om man kunde köpa tjänsten direkt på deras hemsida , utan att behöva babbla med en försäljare.
Sen är ju problemet med den här typen av tjänster , att förfrågningarna man ska betala för , kanske bara är ett sätt för någon att kolla upp hur mycket tjänsten kostar, eller som någon tidigare skrev , ett sätt för konkurrenter att håll koll på varandra.
Citera
2013-06-03, 19:28
Medlem
Jag sökte jobb på Service Finder för flera år sedan. Jag fick inget seriöst intryck av företaget. Under anställningsintrevjun fick jag bland annat frågan om jag brukar gå ut på stureplan, det tyckte jag kändes lite... irrelevant. Som tur är så började jag inte där. De verkar som sagt oseriösa och oprofessionella.
Citera
2013-06-04, 08:42
Medlem
Anledningen till att ni inte blir av med säljare från servicefinder är enkelt. Säljarna där mäts av deras kassa säljchefer som tror försäljning enbart handlar om kvantitet. Sääljarna ringer er för att få ett streck i statistiken.

Dessutom. Personalomsättningen där är hög. Klassisk signal för kasst bolag.
Citera
2013-06-23, 14:28
Medlem
Nu söker de personal igen för den tjänsten som jag en gång sökte. Den kommer upp med jämna mellanrum. Den här gången behöver jag i alla fall inte slösa tid på att skriva en ansökan till detta patetiska företag
Citera
2013-07-24, 03:31
Medlem
greenlungss avatar
Min far har använt sig av servicefinder, han har lite olika företag men han har valt att marknadsföra två av sina företag på servicefinder. Det ena var en målarfirma och det andra som han just nu slänt upp på sidan är en fönsterrenoveringsfirma. Farsan är inte den som tar beslut över telefon, han är oldschool på det sättet, så han fick papperna hemskickade till sig. Han valde att först marknadsföra målarfirman och blev hur nöjd som helst. Vi får se hur det går med andra företaget. Jag återkommer. Han kanske hade tur.
Citera
2014-02-08, 20:38
Medlem
Kan bara hålla med om den dåliga kritiken av servicefinder. Stridit med dom sen 16 dec -13 , men de vägrar riva upp avtalet ! Söker kontakt med fler som blivit blåsta av dom.....skicka ett mail via min hemsida , www.seos.n.nu ! Ska ge dom så mkt dålig publicitet , så de förlorar mångdubbelt , mot de 4 200 kr + moms de kommer kräva mig på i 2 år framöver , för en tjänst som de inte kan uppfylla ! De gav ett löfte att de kunde leverera 30 jobb/mån , men så mkt jobb finns inte i mitt område. Ska likförbannat betala samma summa !!!
Har kontaktat press o ska göra polisanmälan... Nån som har fler tips ? Ni som klarat er ur deras klor , hur gjorde ni ?
Citera
2014-02-08, 21:21
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Har man 3700 leverantörer och lovar 30 jobb per månad blir det mycket jobb.

Eller inte
Citera
2014-02-11, 04:32
Medlem
Tror att de har bra många fler än 3700 leverantörer idag....Eller rättare sagt småföretagare som blivit lurade att ingå ett dyrt , bundet avtal , som inte håller vad det lovar....o utan en chans att gå ur !!! Samlar folk nu...o fått ihop några stycken , men söker fler. Så många jag kan hitta... De SKA upp på Svensk Handels svartlista ! Så kom igen....Hjälp mig o rädda många andra som inte kan säga nej till en girig försäljare med välsmort munläder. Hör av er via hemsidan www.seos.n.nu eller via pm här. Tack på förhand....
Citera
2014-03-14, 10:56
Bannlyst
Akta er för servicefinder, de lurar folk på pengar, VARNAR alla, gör inte affärer med de, Firman ägs av
Jeffrey Chintoo Singh, akta er som sagt, de lurar folk genom massa skitsnacka, sedan ringer de och ska "skapa ett muntligt avtal" där de ska fakturera dig på caa 500kr/månad för tom lufft i stort sätt, att de ska marknadsföra ditt företag och dina tjänster för kunder som inte ens existerar, som sagt, varnat alla, gör inte affärer med det här skitföretag, det bara scam, fraud alltihop
Citera
2014-06-26, 11:40
Medlem
fp
Citera
2016-01-14, 09:30
Bannlyst
Servicefinder är skojare. Man bör som företagare hålla sej borta ifrån dem.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in