Här uppdaterar vi med alla spelningar som äger rum på kafé 44.
Eftersom enda sättet att få reda på vad som händer på kafé 44 just nu är att gå förbi och titta på affischerna som hänger där och alla inte har tid att göra det tycker jag vi kan skriva och tipsa här om de grejer vi sett ska hända eller vi kommer gå på.
Jag ska i alla fall gå på Sista Skriket/Järnmalm/köttgrottorna nu på torsdag den 12:e, eftersom jag älskade varnagel och inte haft möjlighet att se förra varnagel-sångarens nya bnad Järnmalm tidigare.
Jag ska även gå på Psykbryt/Mellanmjölk/Stenhård på tisdag den 24:e november eftersom jag känner hela mellanmjölk och halva psykbryt. Skulle inte vilja missa det för allt smör i småland.
Vad ska ni gå på?
Vad tycker ni att alla andra på FB ska gå på?
Edit: Vi kan även diskutera spelningar vi varit på på 44an förstås.
Senast redigerad av Thubbe 2009-11-09 kl. 13:47.
Titta där! Tackar för tipset!
Jo, chartas julspelningar är ju en jävla trevlig tradition. Var där både 07 och 08, fan va de är grymma.
Jo, jag har hört talats om deras berömmda julspelningar, men aldrig varit på en. Är det något speciellt "juligt" med dom eller är det bara en årlig spelning som hålls vid jultid?
Jo, jag har hört talats om deras berömmda julspelningar, men aldrig varit på en. Är det något speciellt "juligt" med dom eller är det bara en årlig spelning som hålls vid jultid?
Det har aldrig varit några tomtar där när jag varit med iaf. Vanliga spelningar, men jävligt bra sådana.
Då kom man just hem från 44an.
Järnmalm och Sista Skriket var asbra i vanlig ordning, Köttgrottorna hade tyvärr ställt in men istället hade de tagit in ett annat band vid namn Kaffekatt (?) som faktiskt överträffade förväntningarna.
Då kom man just hem från 44an.
Järnmalm och Sista Skriket var asbra i vanlig ordning, Köttgrottorna hade tyvärr ställt in men istället hade de tagit in ett annat band vid namn Kaffekatt (?) som faktiskt överträffade förväntningarna.
Fan, hade velat vara där! Sista Skriket är helt suveräna!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!