2015-05-21, 03:45
Medlem
crillecrilles avatar
Inte för att jag bryr mig om poker, men hur i hela friden ser man till att ingen ghostar en sån här grej? Killen är eller åtminstone var en gigantisk profil minns jag så det lär väl finnas gott om spelare som gärna klär av honom i direktsändning.
Citera
2015-05-21, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Inte för att jag bryr mig om poker, men hur i hela friden ser man till att ingen ghostar en sån här grej? Killen är eller åtminstone var en gigantisk profil minns jag så det lär väl finnas gott om spelare som gärna klär av honom i direktsändning.

Delay på 5 min.
Citera
2015-05-21, 04:11
Medlem
"Inte för att jag bryr mig om poker, men hur i hela friden ser man till att ingen ghostar en sån här grej? Killen är eller åtminstone var en gigantisk profil minns jag så det lär väl finnas gott om spelare som gärna klär av honom i direktsändning."

Var du ironisk? Har du aldrig hört talas om delay?
Citera
2015-05-21, 04:16
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cladius
Delay på 5 min.
Tack.
Citat:
Ursprungligen postat av BitchImTheShit
"Inte för att jag bryr mig om poker, men hur i hela friden ser man till att ingen ghostar en sån här grej? Killen är eller åtminstone var en gigantisk profil minns jag så det lär väl finnas gott om spelare som gärna klär av honom i direktsändning."

Var du ironisk? Har du aldrig hört talas om delay?
Jag frågade eftersom att jag inte ville dra några egna slutsatser om saker jag inte vet någonting om. Hur ofta tror du att någon som inte är pokernörd kollar på streams? Att det går att sända med fördröjning(svenska för engelskans "delay") är givetvis ingen nyhet för mig. Men tack för tipset, ska slänga ett öga på sändningen.
Citera
2015-05-21, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille

Som de andra sa så brukar man ha en fördröjning på ett antal minuter, vanligtvis 5 min vid pokerspel. Motståndarna kan fortfarande se hans kort men inte förrän 5 minuter senare och då har troligtvis ett par händer passerat så det brukar inte vara så stort problem.
EDIT: började skriva innan jag såg att du hade svarat igen :P
Senast redigerad av rakzoo. 2015-05-21 kl. 04:30. Anledning: edit
Citera
2015-05-21, 10:38
Medlem
AA-suiteds avatar
Grymt! Måste komma ihåg att kika in!
Citera
2015-05-21, 16:16
Medlem
Mattelols avatar
Det blir riktigt kul att kika på, det finns dock en officiell tråd: (FB) Twitch Poker
Citera
2015-05-22, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattelol
Det blir riktigt kul att kika på, det finns dock en officiell tråd: (FB) Twitch Poker
Det är mer en generell tråd där man diskuterar streaming av poker anser jag och tyckte detta sällsynta event var värd sin egen tråd
Citera
2015-05-22, 02:54
Bannlyst
Undrar hur fan det kommer gå, folk kommer ge sig in i varje möjlig pott med honom och spela som donks för att få chansen.
Citera
2015-05-25, 22:01
Bannlyst
Spelar just nu Scoop 10000+300 Nl

Ligger just nu rankad 2a

31/694 kvar

1.3miljoner$ till vinnaren får se om han håller måttet! Har ALDRIG sätt en människa med mer tur än viktor. Hade jag haft 10% av hans TUR hade jag varit miljonär på poker
Citera
2015-05-25, 22:16
Medlem
AA-suiteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L_italian
Spelar just nu Scoop 10000+300 Nl

Ligger just nu rankad 2a

31/694 kvar

1.3miljoner$ till vinnaren får se om han håller måttet! Har ALDRIG sätt en människa med mer tur än viktor. Hade jag haft 10% av hans TUR hade jag varit miljonär på poker
Galet! Dags att raila!
Citera
2015-05-25, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AA-suited
Galet! Dags att raila!

Hoppas han kör lite Cashgame efter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto