"Viktor ”Isildur1” Blom vs lautie är över för nu. Utifrån vad de skrev i chatten så verkar det som att de kommer att fortsätta spela imorgon. Det innebär dock inte att Viktors action för dagen är över förhoppningsvis, då det finns många andra att spela emot. Viktor är i skrivande stund (19:34) -39k$ under de senaste 24 timmarna."
Isildur med 450k stack på 200/400. Helt jävla sinnes.
Helt sjukt.
Speciellt med tanke på att han har vunnit över 2 och en halv miljon DOLLAR tidigare senaste 2 veckorna lr något hahahaha, så typ, 3 miljoner dollar plus nu?
Speciellt med tanke på att han har vunnit över 2 och en halv miljon DOLLAR tidigare senaste 2 veckorna lr något hahahaha, så typ, 3 miljoner dollar plus nu?
Y han spelade på 3 bord och på två av vad jag såg gick det galet bra. 3e bordet tror jag inte han hade det lika bra utan torska nog några buyins, men sjuk profit ändå.
Själv sitter man hela natten på 0.02-0.05 och ser inte ett 3bet eller all-in på 4 timmar. Helt sjukt hur tight alla spelar under nätterna.
Det är helt galet hur mycket text det är på den där sidan haha.
Tog mig 2 timmar att läsa igenom inlägget om hur viktor har vunnit nästan 3 millar $$$$..
Tog mig 2 timmar att läsa igenom inlägget om hur viktor har vunnit nästan 3 millar $$$$..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!