2012-09-10, 13:21
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic
”Isildur1”: Jag är pank!
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle15414666.ab

Jag får fan en klump i magen när jag tänker på hur mycket pengar denna killen har torskat..
Spel är så jävla tragiskt egentligen, man slutar aldrig på topp.

Tänk vilket liv denna killen kunde haft om han la ner när han var på topp, han hade kunnat köpa ett utlandsboende på någon Ö med låg skatt och levt livet HELA livet...

TRAGISKT!!!!!!!!!!!!!!!!
Vilket bullshit! Klart han inte är pank.

Edit... Har har vid ett flertalet under åren sagt i chatten att han är pank, varför skulle det vara sant den här gången?
Är bara en tidsfråga innan han sitter vid dom högsta borden och lirar igen.
Å när Full Tilt slår upp dörrarna så kommer han garanterat sitta på näsblodsborden igen
Senast redigerad av STORDRAGGEN 2012-09-10 kl. 13:33.
Citera
2012-09-10, 13:28
Medlem
SithBoboSiths avatar
Finns väl inte en chans att han är pank, läs tråden några sidor tillbaka så ser ni att det är helt säkert att Viktor är så rik att han aldrig kan bli gul, alla som tror annat är idioter och haters.
Citera
2012-09-10, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captain Caustic
”Isildur1”: Jag är pank!
http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle15414666.ab

Jag får fan en klump i magen när jag tänker på hur mycket pengar denna killen har torskat..
Spel är så jävla tragiskt egentligen, man slutar aldrig på topp.

Tänk vilket liv denna killen kunde haft om han la ner när han var på topp, han hade kunnat köpa ett utlandsboende på någon Ö med låg skatt och levt livet HELA livet...

TRAGISKT!!!!!!!!!!!!!!!!
haha ja fyfan :P
men säg inte att spel är tragiskt! det är bara tragiskt för dom som inte kan hantera det.
kolla på ivey och antonius, dom plussar stabilt
det gäller att ha en bra rulle och att inte tilta..
jag tror blom spelar/de för högt för sin rulle, speciellt med hans aggro spelstil, swingsen blir större då.
Citera
2012-09-10, 16:34
Medlem
.bird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Finns väl inte en chans att han är pank, läs tråden några sidor tillbaka så ser ni att det är helt säkert att Viktor är så rik att han aldrig kan bli gul, alla som tror annat är idioter och haters.
Håller med! Inte en chans att han är pank, han brukar skriva så där i chatten. Han lär inte vara "livspank", dock troligt att han inte har mycket pengar över till de högsta nivåerna.
Citera
2012-09-10, 16:41
Medlem
steven88s avatar
Det är aftonbladet? Dom skriver vad dom vill fattar ni väl
Citera
2012-09-10, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith

Då är han den enda highstake spelaren förutom Guy Liberte som inte har det problemet.
Citera
2012-09-11, 04:52
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportitvsoffan
Då är han den enda highstake spelaren förutom Guy Liberte som inte har det problemet.
Ja fy fan va den killen bränt miljontals dollar under olika alias
Citera
2012-09-11, 09:03
Medlem
STORDRAGGENs avatar
Nu sitter han och litar på dom högsta borden igen. Så pank det va han ej
Citera
2012-09-11, 09:39
Medlem
Guldtandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STORDRAGGEN
Nu sitter han och litar på dom högsta borden igen. Så pank det va han ej
Hahaha Aftonbladet asså............
Citera
2012-09-11, 10:07
Medlem
MrFolds avatar
Varifrån menar ni att killens enorma bankrulle skulle komma då? Jag checkade förra veckan på highstakesdb och enligt deras tracking låg han ju i varje fall rejält back lifetime på sitt pokerstars-konto. Vill minnas att det gamla FullTilt-nicket också är minus? Men när det gäller Viktor så verkar det ju finnas en enorm mytbildning om alla hemliga konton där han skottar ihop miljoner som ingenting - bara för att sen megabacka på de "officiella". Jag kommer att tänka på Lotta på Bråkmakargatan: "Jag kan också cykla. I smyg"
Citera
2012-09-11, 12:20
Medlem
Melongrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFold
Varifrån menar ni att killens enorma bankrulle skulle komma då? Jag checkade förra veckan på highstakesdb och enligt deras tracking låg han ju i varje fall rejält back lifetime på sitt pokerstars-konto. Vill minnas att det gamla FullTilt-nicket också är minus? Men när det gäller Viktor så verkar det ju finnas en enorm mytbildning om alla hemliga konton där han skottar ihop miljoner som ingenting - bara för att sen megabacka på de "officiella". Jag kommer att tänka på Lotta på Bråkmakargatan: "Jag kan också cykla. I smyg"

De enda kända konton är väl zebul_on på entraction http://www.europokerpro.com/news/zeb...inning-streak/

Blom90 på ipoker och på svs, ingsoni på PP (http://www.pokertableratings.com/par...search/ingsoni)

Pengarna han torskade på ipoker fick han väl tillbaka pga att de MA mot honom?

Har för mig att jag har läst att han var upp typ 4m€ på zebul_on kontot, inte säker dock.
Citera
2012-09-11, 15:29
Medlem
BF_Swedens avatar
Han har väl gått plus några miljoner i livepoker (turneringar) och dessutom fick han kanske 100 000 dollar i månaden förra året av pokerstars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in