• 1
  • 2
2004-01-21, 01:58
Bannlyst
Canal+ : La Candidate; Fransk produktion med en seg början som fick en lysande fortsättning med "följ den vanliga tjejen dygnet runt" temat, otroligt söt och naturlig tjej och naturliga sexscener med en fräsch kille. Ett extra plus för den lesbiska trekanten med tjejkompisarna.

TV 1000: Knockout girls on the loose; ett bottennapp som borde kallas den vilda jakten på silikonet efter scenen där man tydligt såg hur inläggen förflyttades innanför skinnet på den ena aktrisen. Intressant scen men inte speciellt upphetsande.
Dom vanliga enformiga trevägspeneteringarna med killen i fokus annars.
Citera
2004-01-21, 02:00
Bannlyst
jaha trevligt med en porrfilms recenserare här på flaskback, uppdaterar du varje dag eller?
Citera
2004-01-21, 02:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .:Pimp:.
jaha trevligt med en porrfilms recenserare här på flaskback, uppdaterar du varje dag eller?

Nope, det kanske dröjer ett halvår till nästa uppdatering...
Och nu ska jag iväg och se vad det finns i övrigt; sitter uppe och hämtar mig efter ett astmaanfall - inte särskilt sensuellt men sånt är livet.

Edit: Fick inte astma på grund av filmen utan av efterverkningarna av att ha stoppat i mig en godisbit med spår av hasselnötter i går.
Citera
2004-01-21, 02:08
Medlem
-luftwaffe-s avatar
"Resencinon"....gick skolan eller ?
Citera
2004-01-21, 02:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -luftwaffe-
"Resencinon"....gick skolan eller ?

Barnförbjuden tråd, har du inget att tillföra om porrfilm kan du utgå.
Citera
2004-01-21, 05:06
Medlem
Ghandis avatar
Kan då bara rekomendera morgondagens film på canalplus GUL, alltså den filmen som går den 22/1-04 kl. 00.15 eller när den nu startade. Gick även för ngn dag sedan. Satan va fin den var, blir till att spela in denna gång. Kan inte klaga på tjejerna o deras prestationer alls....
Citera
2004-01-21, 08:56
Medlem
Pellenezs avatar
Vore det inte en bra idé att göra sticky av denna och låta den som vill recensera kommande filmer på TV1000 och Canal+?
Citera
2004-01-21, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Kan då bara rekomendera morgondagens film på canalplus GUL, alltså den filmen som går den 22/1-04 kl. 00.15 eller när den nu startade. Gick även för ngn dag sedan. Satan va fin den var, blir till att spela in denna gång. Kan inte klaga på tjejerna o deras prestationer alls....

Det är ju den som Silvertejp snackar om.."La Candidate " med Clara Morgane.
Henna och en påse skorpor.Då skulle det inte bli många skorpor uppätna..
Citera
2004-01-21, 12:59
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djingis Khan
Det är ju den som Silvertejp snackar om.."La Candidate " med Clara Morgane.
Henna och en påse skorpor.Då skulle det inte bli många skorpor uppätna..

Nix, jag menar "the vision" som sänds datumet jag skrev. Alltså ca 15 minuter efter midnatt. om 11 H o 15 min..

rekomenderar det starkt.
Citera
2004-01-21, 13:16
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvertejp
Barnförbjuden tråd, har du inget att tillföra om porrfilm kan du utgå.

Citat:
Och nu ska jag iväg och se vad det finns i övrigt; sitter uppe och hämtar mig efter ett astmaanfall - inte särskilt sensuellt men sånt är livet.

Edit: Fick inte astma på grund av filmen utan av efterverkningarna av att ha stoppat i mig en godisbit med spår av hasselnötter i går.

Oj vad mycket porr du snackar om här, utgå.
Citera
2004-01-21, 14:15
Bannlyst
Lägger mig ivänsterfil för omkörning

Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Vore det inte en bra idé att göra sticky av denna och låta den som vill recensera kommande filmer på TV1000 och Canal+?

Vore inte alls dumt med en resencions och påminnelselista.
Har sett en del kanonbra filmer på framför allt C+ som jag glömt titeln på och som sänds bara en gång för att aldrig visas igen.
Skulle vara en fördel att ha titel och omdöme om man vill kräva en repris eller försöka komma över filmen på annat sätt.
Särskilt för oss som kräver och söker kvalitetsporr med en naturlig handling och inte dom vanliga rörelsemönsterstereotypierna som knullar i de mest krystade sammanhang.
Citera
2004-01-21, 15:32
Medlem
inget slår fäbojäntan!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem