2009-11-08, 07:17
Medlem
Jag vet inte hur man gör, Men skulle gärna vilja veta. Har sökt på google men hittade verkligen ingenting. Jag vet att man kan steka ägg i ugnen för jag har ätit såna ägg på hotell och så. Men är det någon som vet lite mer exakt vad man behöver för att lyckas?
Citera
2009-11-08, 08:56
Medlem
Kallar mig gärna för google-master

http://74.125.153.132/search?q=cache...ient=firefox-a

...men det här var det närmaste jag kom

Man kan ju testa på engelska också. Termer som dyker upp är shirred eggs, baked eggs, och oven-fried eggs. Jag har dock aldrig stött på ugnsstekta ägg så jag vet inte om jag är rätt ute.

Annars borde det väl funka att helt enkelt knäcka ägget i en smord form, och sedan vänta tills det stelnar?
Senast redigerad av mengo 2009-11-08 kl. 09:05.
Citera
2009-11-08, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mengo
Kallar mig gärna för google-master

http://74.125.153.132/search?q=cache...ient=firefox-a

...men det här var det närmaste jag kom

Man kan ju testa på engelska också. Termer som dyker upp är shirred eggs, baked eggs, och oven-fried eggs. Jag har dock aldrig stött på ugnsstekta ägg så jag vet inte om jag är rätt ute.

Annars borde det väl funka att helt enkelt knäcka ägget i en smord form, och sedan vänta tills det stelnar?

Jo det där var ju faktiskt nästan, Vet du om han skrev på norska?. Jag får helt enkelt ta och prova detta med en smord form, Får bli en muffinform.
Citera
2009-11-08, 11:14
Medlem
Hispers avatar
OT raderat så saknar någon sitt inlägg så vet ni varför.

Tillsägelse till the_c00l_guy för OT.

Tillsägelse till lumpare för missvisande rubrik. "Såhär gör man..." indikerar att svaret finns i tråden när det egentligen är precis tvärtom!

/Mod
Senast redigerad av Hisper 2009-11-08 kl. 11:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in