Hej, det är såhär att jag nydligen har köpt mig en ny bong men gillar inte storleken på bongens hål som man håller för med fingret. Det finns säkert något flashigt ord för detta hål som jag inte kan, lär mig gärna. Och då undrar jag ifall det är möjligt att göra detta hål större utan att bongen ska spricka, bongen är gjord av keramik.
Fungerar det att borra eller är det stor risk att den spricker?
Sandpapper eller något liknande? Vad vet jag..
Storleken på hålet just nu är väl som att en blyerts pennspets skulle passa, vad jag vill ha är i storlek av en cigarett eller dyl.
Det kallas rushhole
Sandpappra låter smartast, eftersom det är keramik kan jag tänka mig att det spricker lätt, men jag är verkligen inte säker.
Jag skulle sandpapprat kring hålet tills jag fick i en fil.
förmodligen kommer bongen spricka om du försöker öka diametern eftersom keramik är fruktansvärt hårt, mitt tips köp en ny bättre bong el lär dig älska den du har...
Har du tillgång till det vilket jag är tveksamtill , men en betongborr och lite försiktighet så kommer det gå galant, så länge det är keramik, och inte typ porslin( jag försökt med det med, en liten ihålig porslinshand hade blivit fetaste bongen nånsin, med koppen i handflatan, men den sprack)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!