2014-09-01, 19:47
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Du tror inte tjocka människor i fertil ålder har sex? Är du 5 år?

Frågan är väl hur man gör rent praktiskt när kaggen hänger ner till låren...?
Citera
2014-09-01, 20:07
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Tror han ligger på rygg, som en sköldpadda.

Jag är lite intresserad av hans ekonomi. Är han anställd som "mathistoriker", hur mycket har kokboken sålt, etc?
Citera
2014-09-02, 14:30
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tror han ligger på rygg, som en sköldpadda.

Jag är lite intresserad av hans ekonomi. Är han anställd som "mathistoriker", hur mycket har kokboken sålt, etc?

Samma hær.

Hur har han råd med allt?
Citera
2014-09-02, 15:24
Medlem
gubbroras avatar
Finns det någon som helst indikation på att han är välbeställd eller tjänar mycket pengar. Han har gjort ett par programserier under några års tid och några andra småjobb förutom kokbok. Skulle tro att han har en högst normal inkomst dock i det övre skiktet. Hans bäst för datum börjar nog närma sig då karln har ett ganska smalt kompetensområde.
Citera
2014-09-02, 16:38
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbrora
Finns det någon som helst indikation på att han är välbeställd eller tjänar mycket pengar. Han har gjort ett par programserier under några års tid och några andra småjobb förutom kokbok. Skulle tro att han har en högst normal inkomst dock i det övre skiktet. Hans bäst för datum börjar nog närma sig då karln har ett ganska smalt kompetensområde.

Om jag inte missminner mig så skrev han ju sjælv på sociala medier (har før mig att det var IG), att han inte hade några projekt inom den snaraste framtiden. Många produktionsbolag hade førsøkt att sælja in diverse program med Edward, men ingen hade TV-kanal nappat.

I allmænhet så har nog folk børjat att trøttna på vår kæra væn Edward, vilket ær lite synd. Hade gærna sett ett kombinerat Historia/Matprogram med Edward.
Citera
2014-09-02, 17:04
Medlem
sluggerbanans avatar
SVT fyller ju ut rutan med danska mattanter hela tiden varför inte åtstadkomma ett originalprogram med Edvard istället. Det skullle jag se fram emot.
Citera
2014-09-02, 17:06
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggerbanan
SVT fyller ju ut rutan med danska mattanter hela tiden varför inte åtstadkomma ett originalprogram med Edvard istället. Det skullle jag se fram emot.

Problemet är ju att det är avsevärt mycket billigare att köpa in skit från våra grannländer, som SVT dessutom har samarbeten med, än att bekosta ett originalprogram.

Men det vore förstås trevligt om den gode Edward fick gå loss ordentligt bland slevar och kastruller.
Senast redigerad av gato12 2014-09-02 kl. 17:09.
Citera
2014-09-02, 17:22
Medlem
sluggerbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Problemet är ju att det är avsevärt mycket billigare att köpa in skit från våra grannländer, som SVT dessutom har samarbeten med, än att bekosta ett originalprogram.

Men det vore förstås trevligt om den gode Edward fick gå loss ordentligt bland slevar och kastruller.

Tvivlar på att de betalar något ens, jag tror TV-affärer fungerar som med Gripen, SVT sänder massa program i motprestation för att kunna exportera andra produktioner. Sen är kvoten fylld vilket gör det extra beklämmande.

Tycker någon av småkanalerna borde kunna åtstadkomma något bra, 8-9-10 brukar kunna producera riktigt bra produktioner i gränslandet mellan dokumentär och underhållning för får man förmoda också billig peng.
Citera
2014-09-02, 18:48
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Lyfter upp magen och tar bruden bakifrån eller så rider hon av honom? Ärligt talat, ni är väl inte så korkade att ni inte begriper att även feta människor har sex? Sen finns det förstås grader i helvetet. Extremfeta klossar på flera hundra kilo lär inte palla med att ha sex men det är bara ett antagande.
Citera
2014-09-02, 18:52
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Han har varit anställd på http://www.naringslivshistoria.se/Om-oss/Medarbetare/, nu står han som Fellow Writer och har privat mailadress. Kör han all in med "egen låda"?
Citera
2014-09-02, 19:01
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Lyfter upp magen och tar bruden bakifrån eller så rider hon av honom? Ärligt talat, ni är väl inte så korkade att ni inte begriper att även feta människor har sex? Sen finns det förstås grader i helvetet. Extremfeta klossar på flera hundra kilo lär inte palla med att ha sex men det är bara ett antagande.

Jag är inte alls så säker på att extremfeta människor (som EB) faktiskt har sex, de söker och får sin njutning genom mat och dryck. Sen är inte sex så viktigt för alla människor som många verkar tro. EB lär nog f.ö väga in på 200+ kilo, så han passar nästan in i din kategori för de som inte har sex.
Citera
2014-09-02, 19:09
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Jag är inte alls så säker på att extremfeta människor (som EB) faktiskt har sex, de söker och får sin njutning genom mat och dryck. Sen är inte sex så viktigt för alla människor som många verkar tro. EB lär nog f.ö väga in på 200+ kilo, så han passar nästan in i din kategori för de som inte har sex.

Han är förvisso fet inte så fet att han inte kan ha sex antar jag. Klart som fan att herr och fru Blom har sex. De kanske inte hänger i takkronorna men vem gör det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in