2009-11-11, 16:31
Medlem
gläfss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Minit
Svensk och katolik!

Läs din historia...Sverige var katolskt fram till
Gustav Wasa..........det är inget att slå sig i pannan för.
Faan du skulle inte suttit i uppehållsrummet den dagen.
FYI är det snart 500 år sedan han blev kung.
Citera
2009-11-11, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av golfbagen
Jag tror inte att det stämmer. En av mina bästa kompisar jobbade som produktionsassistent på tv8 och enligt henne så blåste den nya tv8ledningen Peter Andersson som var producent och med i prograrmen. Hon berättade att de hade krävt att han skulle vara med i serien, men inte som producent. Eftersom serien var hans idé så sa han nej.

Ahhh du har rätt, när jag tänker efter så var det detta Edward pratade om.
Citera
2009-11-11, 22:46
Bannlyst
Han är bög så det skriker om det. Bara att lyssna på sättet hur han pratar, han röst och hur han för sig. Mer bögigt är svårt att uppnå.
Citera
2009-11-11, 23:05
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GurraC
Han är bög så det skriker om det. Bara att lyssna på sättet hur han pratar, han röst och hur han för sig. Mer bögigt är svårt att uppnå.
Tycker det slår "gnistor" mellan Edward och Jan Öivind emellanåt. Har de någon romans pågång månntro? . Vad tror ni, Edward är recivern eller?
Citera
2009-11-11, 23:46
Medlem
golfbagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bankiren
Ahhh du har rätt, när jag tänker efter så var det detta Edward pratade om.

Kul att du rättade dig. Tack för det!

Och GurraC, nej, han är inte bög. Han stötte på min kompis (som inte är intresserad av tjockisar). Hon är dessutom tjej.
Citera
2009-11-11, 23:50
Bannlyst
Citat:
Kul att du rättade dig. Tack för det!

Och GurraC, nej, han är inte bög. Han stötte på min kompis (som inte är intresserad av tjockisar). Hon är dessutom tjej.

Jag ser vad du skriver men tyvärr tror jag inte en enda sekund på det. Lyssna på honom hur han pratar som sagt. Bögigt så det skriker om det.
Citera
2009-11-12, 00:07
Medlem
golfbagens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GurraC
Jag ser vad du skriver men tyvärr tror jag inte en enda sekund på det. Lyssna på honom hur han pratar som sagt. Bögigt så det skriker om det.

Snälla du, om han nu vore bög, varför skulle han stöta på min kompis som är väldigt mycket tjej? Jag fattar inte logiken?
Citera
2009-11-12, 07:24
Medlem
Gabriel Knights avatar
Trist att pajasen Jan Öyvind Swahn är med i den nya serien för Edward är kunnig och intressant och den förra serien var mycket bra
Citera
2009-11-13, 14:38
Medlem
SexMurderArts avatar
Kollade in mellan skål och vägg men tycker nya serien är bättre för hur intressant är Varbergs historia vs mat och dryck?
Men ganska kul var ju Stockholmsavsnittet när han berättar om Bellman som tydligen var så ful att t o m glädjeflickorna nekade honom lite "ömhet".
Senast redigerad av SexMurderArt 2009-11-13 kl. 14:45.
Citera
2009-11-13, 15:22
Medlem
Tjyvass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SexMurderArt
Kollade in mellan skål och vägg men tycker nya serien är bättre för hur intressant är Varbergs historia vs mat och dryck?
Men ganska kul var ju Stockholmsavsnittet när han berättar om Bellman som tydligen var så ful att t o m glädjeflickorna nekade honom lite "ömhet".
Stagnelius var det som var för ful för ett fuck.
Citera
2009-11-13, 18:34
Medlem
Citat:
Snälla du, om han nu vore bög, varför skulle han stöta på min kompis som är väldigt mycket tjej? Jag fattar inte logiken?
Jag skall förklara logiken.
Han stöter på en mycket vacker tjej.Som till och med är väldigt mycket tjej så att han garanterat får nobben men alla andra ser hur han minsann är hetro och stöter på brudar.Jag säger inte att det är så,men det kan vara så...
Citera
2009-11-13, 19:01
Medlem
SexMurderArts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Jag skall förklara logiken.
Han stöter på en mycket vacker tjej.Som till och med är väldigt mycket tjej så att han garanterat får nobben men alla andra ser hur han minsann är hetro och stöter på brudar.Jag säger inte att det är så,men det kan vara så...
Haha! Vill nästan hålla med där. Hans avsikt är troligvis att få hamna i centrum på nån herrklubb bland alla korpulenta gubbar där han kan briljera om punsch, whiskey och Cubanska rökverk.
Senast redigerad av SexMurderArt 2009-11-13 kl. 19:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in