2012-01-24, 14:13
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
Jag räknade upp tre personer som jag personligen gillar (...)
Vi har fortfarande inte rett ut vem Susanne Axén är? När jag googlar det namnet får jag upp massa privatpersoner men ingen kändis, det kommer upp en bild på Kristina Axen Ol*n på bildgoogle och jag kom på att den tjocka tanten i Fråga Doktorn heter något liknande så jag googlade henne och hon heter mycket riktigt Suza*ne Axell, är det henne eller Kristina Axen Ol*n du menar?
(...)
allt jag skrivit som handlar om tjock/fet/fetma osv i fetstil. (fantastisk metahumor där) Och försöker få det till att jag hela tiden försökte fiska efter att det programmet jag ville se enbart gick ut på att se feta människor vältra sig i fett i HD (...)
Ja! Axell ska det vara! Hon ska med. (Jag är tydligen inte tillräckligt inläst på henne. Sökte på Axén och fick då träff på Fråga Doktorn, ngn bloggare hade skrivit fel...)

Du skrev:
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
(...) ätandes och drickandes allt och diskutera allt. Gärna ett program per dag tills nån av dom trillar av pinnen.
Det låter ju som att du ska se vem av Edward och de andra som äter ihjäl sig snabbast.

Jag föreslår ett tiominutersformat utan ljudinspelning med nytt avsnitt varje dag, sju dagar i veckan. Som ljud läggs denna på: http://www.youtube.com/watch?v=MK6TXMsvgQg http://www.youtube.com/watch?v=x5sQL7q_IOI&feature=related
Citera
2012-01-24, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Ja! Axell ska det vara! Hon ska med. (Jag är tydligen inte tillräckligt inläst på henne. Sökte på Axén och fick då träff på Fråga Doktorn, ngn bloggare hade skrivit fel...)

Du skrev:
Det låter ju som att du ska se vem av Edward och de andra som äter ihjäl sig snabbast.

Menade att dom skulle äta all sorts mat och dricka allt möjligt för det är alltid kul att se udda och lite ovanliga saker serveras.
Citera
2012-01-28, 00:18
Medlem
Edward Blom är så jävla härlig, han får mathistoria att låta så intressant! Underbar på alla sätt och vis, ge honom ett eget TV-program för fan!
Citera
2012-01-28, 10:37
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingemund
Edward Blom är så jävla härlig, han får mathistoria att låta så intressant! Underbar på alla sätt och vis, ge honom ett eget TV-program för fan!
… igen! Gärna hela timmar som Edward Bloms gästabud var. På SVT! Ingen reklam tack.
Citera
2012-01-28, 11:24
Medlem
JM-Jarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Med den förkärleken för och mängden intagen föda som han verkar ha, så finns det ingen diet i hela världen som skulle kunna hindra Edward att konstant öka i vikt även om han var maratonlöpare av rang..

.

Anledningen till Edwards hydda har jag tidigare postat i "Besatt i Edward Blom"-tråden, men jag tar och postar den här:

Anledningen till hans övervikt är den sydtyska maträtten Kässpätzle och den inmundigades liiite för ofta under hans tid vid universitetet i Freiburg.
Citera
2012-01-29, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingemund
Du får nöja dig med svds webb-tv serie Edward Bloms Stockholm
http://www.svd.se/nyheter/stockholm/edward-bloms-stockholm/edward-bloms-stockholm-avsnitt-1_6783105.svd
Citera
2012-01-29, 09:23
Medlem
Han blir ju bara mer och mer lik en Pimp för varje år som går, bara lägga sig till med lite mer färggranna kläder och en slokhatt så är han i hamn.
Citera
2012-01-29, 09:54
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotenEngel
Blom var med på Gomorron Sverige härom morgonen och pratade dieter. Det är rätt lustigt att han sitter och pratar sig varm om Montignac-dieten, när karln är fetare än nånsin. Han har nog missförstått vad GI/LCHF går ut på, här är klippet iaf :

http://svtplay.se/v/2661303/gomorron_sverige/maten_-_var_nya_gud

Lägg märke till programledarens presentation av den gode Edward:

...och välkommen också Ehh Edward ehh Blom som är närings..livs...historiker ???

Det verkar som Marianne Rundström är lite tveksam inför Edwards yrkesmässiga trovärdighet.

Dessutom ser Edward lite för glad och avslappnad ut för att bli tagen på allvar.
Citera
2012-07-04, 18:14
Medlem
sonicyouthzs avatar
Ser honom dagligen. Han bor på vallhallavägen och åker tillochmed buss
Citera
2012-07-05, 23:58
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Lägg märke till programledarens presentation av den gode Edward:

...och välkommen också Ehh Edward ehh Blom som är närings..livs...historiker ???

Det verkar som Marianne Rundström är lite tveksam inför Edwards yrkesmässiga trovärdighet.

Dessutom ser Edward lite för glad och avslappnad ut för att bli tagen på allvar.

Med tanke på Marianne Rundströms notoriska partiskhet i TV är det upprörande att hon fortfarande har kvar jobbet.....
Citera
2012-07-05, 23:59
Medlem
Skunkrumpas avatar
Förlorade respekten för honom när han inte vågade dricka Hitlers champagne.
Citera
2012-07-06, 09:20
Medlem
han måste banta. hans fetma kan inte vara hälsosam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in