Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Du får lämna åt varje läsare av dina två senaste inlägg att bedöma vad som egentligen styrt dig.
Jag räknade upp tre personer som jag personligen gillar och tycker om att lyssna på för att jag vet att dom alla tre kan mycket om mat. Sen råkar alla tre vara tjocka vilket också är ett gott tecken på att dom verkligen gillar mat. Sen är alla män också...
Du kontrar då med att räkna upp tre stycken kvinnor som inte har något gemensamt mer än att alla är överviktiga. Vi har fortfarande inte rett ut vem Susanne Axén är? När jag googlar det namnet får jag upp massa privatpersoner men ingen kändis, det kommer upp en bild på Kristina Axen Olin på bildgoogle och jag kom på att den tjocka tanten i Fråga Doktorn heter något liknande så jag googlade henne och hon heter mycket riktigt Suzanne Axell, är det henne eller Kristina Axen Olin du menar?
Dom tre kvinnor du räknar upp är en fd programledare, en nuvarande programledare och en tv-kock. Vart ser du likheter med dom tre jag räkna upp förutom deras kroppshyddor?
Jag tänker då direkt att du lackar ur för att jag skriver att jag vill se tre män i ett program och därför försöker starta skit pga det. Jag lackar då själv ur och förklarade vad jag menade och varför jag inte vill se just dessa tre kvinnor i sånt program som jag gav förslag på.
Du citerar då mitt inlägg och markerar allt jag skrivit som handlar om tjock/fet/fetma osv i
fetstil. (fantastisk metahumor där) Och försöker få det till att jag hela tiden försökte fiska efter att det programmet jag ville se enbart gick ut på att se feta människor vältra sig i fett i HD, vilket inte är sant och det var du som drog igång hela tjockvinkeln.
Case Closed Your Honour!