2012-01-23, 12:28
Medlem
_ZoutHs avatar
Nu håller Edward med en egen liten serie på svenska dagbladets webb-tv där han pratar om Stockholms mathistoria. Upptäckte Edward i Erik och Mackans serie "99 nya saker man måste göra innan man dör" där han öppnade champagneflaskor medelst sabrering. Verkligen en riktig höjdare.
Citera
2012-01-23, 12:53
Medlem
towbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _ZoutH
Nu håller Edward med en egen liten serie på svenska dagbladets webb-tv där han pratar om Stockholms mathistoria. Upptäckte Edward i Erik och Mackans serie "99 nya saker man måste göra innan man dör" där han öppnade champagneflaskor medelst sabrering. Verkligen en riktig höjdare.
För den late:
http://www.svd.se/nyheter/stockholm/edward-bloms-stockholm/edward-bloms-stockholm-avsnitt-1_6783105.svd

Citera
2012-01-23, 16:30
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotenEngel
Blom var med på Gomorron Sverige härom morgonen och pratade dieter. Det är rätt lustigt att han sitter och pratar sig varm om Montignac-dieten, när karln är fetare än nånsin. Han har nog missförstått vad GI/LCHF går ut på, här är klippet iaf :

http://svtplay.se/v/2661303/gomorron_sverige/maten_-_var_nya_gud

Om jag inte hörde fel så sa han att han hållt på med den i många år...

Hur fet var han innan han började med den?
Citera
2012-01-23, 16:39
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard

Om man väger sig två ggr om dagen och bara räknar in nedgångarna så har han gått ner flera tusen kilogram med dieten. Ja, oavsett diet förresten!

Skämt åsido. Nu har Edward gjort ett webb-teveprogram om snabbmat på tio avsnitt åt oss, så nu ska vi som tack vara lika glada och glädjespridande som Edward.

Nu får det väl vara slut på gnället om att han är studentikos, homoerotisk och tjock i kroppen! Från och med nu ska bara kommentarer om Edwards mat, röstläge, kläder och skvaller tillföras tråden. Beslut taget!
Citera
2012-01-23, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard

Med den förkärleken för och mängden intagen föda som han verkar ha, så finns det ingen diet i hela världen som skulle kunna hindra Edward att konstant öka i vikt även om han var maratonlöpare av rang..

.
Citera
2012-01-23, 19:02
Medlem
Svithjods avatar
Jag tycker att han verkar vara en jäkligt skön snubbe, kan inte SVT plocka in han och låta honom få ett eget tv program.
Citera
2012-01-23, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Jag tycker att han verkar vara en jäkligt skön snubbe, kan inte SVT plocka in han och låta honom få ett eget tv program.

Drömmen vore ju Blom, GW och Mannerström i varsin chesterfieldfåtölj runt ett solitt ekbord i en engelsk herrgårdsmatsal i Sörmland ätandes och drickandes allt och diskutera allt. Gärna ett program per dag tills nån av dom trillar av pinnen.

(Självklart vill jag inte att nån av dom ska dö, då jag älskar dom alla tre så programmet får gärna pågå i 10år)
Citera
2012-01-23, 23:22
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokey
Drömmen vore ju Blom, GW och Mannerström i varsin chesterfieldfåtölj runt ett solitt ekbord i en engelsk herrgårdsmatsal i Sörmland ätandes och drickandes allt och diskutera allt. Gärna ett program per dag tills nån av dom trillar av pinnen.

(Självklart vill jag inte att nån av dom ska dö, då jag älskar dom alla tre så programmet får gärna pågå i 10år)
Ska fotografen ta närbild på när flottet rinner nedför hakorna och droppar på skjortan?

Off topic:
Varför inte Hanna Widell, Susanne Axén och Leila bakar Lindholm?
Citera
2012-01-23, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Ska fotografen ta närbild på när flottet rinner nedför hakorna och droppar på skjortan?

Off topic:

Haha nej, varför skulle dom ta närbilder på det? Dom är ju inte där i egenskap av feta män utan för dom är intressanta män som uppenbart uppskattar och kan mycket om god mat.

Och du kan ju skippa din PK-kupp genom att försöka få det här till något "män vs kvinnor"-tjafs!

Vem är Susanne Axén? Vad gäller dom andra två tjocka gaphalsarna så skulle jag bli glad om jag aldrig mer behövde se dom i rutan. (och jag påpekar inte att dom är feta för att trycka ner dom utan för att dom är det och jag hatar deras överdrivna munterhet som dom verkar behöva lägga sig till med pga deras kroppshyddor)

Så snälla lägg ner för ingen bryr sig och ingen försökte trycka ner eller på annat sätt kasta skit på kvinnor innan du öppnade munnen.
Citera
2012-01-24, 00:01
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Citat:

Off topic:
Haha nej, varför skulle dom ta närbilder på det? Dom är ju inte där i egenskap av feta män utan för dom är intressanta män som uppenbart uppskattar och kan mycket om god mat.

Och du kan ju skippa din PK-kupp genom att försöka få det här till något "män vs kvinnor"-tjafs!

Vem är Susanne Axén? Vad gäller dom andra två tjocka gaphalsarna så skulle jag bli glad om jag aldrig mer behövde se dom i rutan. (och jag påpekar inte att dom är feta för att trycka ner dom utan för att dom är det och jag hatar deras överdrivna munterhet som dom verkar behöva lägga sig till med pga deras kroppshyddor)

Så snälla lägg ner för ingen bryr sig och ingen försökte trycka ner eller på annat sätt kasta skit på kvinnor innan du öppnade munnen.
Du får lämna åt varje läsare av dina två senaste inlägg att bedöma vad som egentligen styrt dig.

Edward Blom har flyttat ut från Kindstugatan 14 i Gamla Stan. Lägenheten verkar vara såld nu också.
http://norling.capitex.se/images.aspx?OBJGUID=3UVKA1MKG3UISQ02&OBJTYPE=CMBoL gh
Nu är det Valhallavägen/Ruddammen som gäller.
Citera
2012-01-24, 02:27
Medlem
Citat:

Det programmet hade jag följt slaviskt :-)
Citera
2012-01-24, 04:18
Medlem
Citat:
Du får lämna åt varje läsare av dina två senaste inlägg att bedöma vad som egentligen styrt dig.

Jag räknade upp tre personer som jag personligen gillar och tycker om att lyssna på för att jag vet att dom alla tre kan mycket om mat. Sen råkar alla tre vara tjocka vilket också är ett gott tecken på att dom verkligen gillar mat. Sen är alla män också...

Du kontrar då med att räkna upp tre stycken kvinnor som inte har något gemensamt mer än att alla är överviktiga. Vi har fortfarande inte rett ut vem Susanne Axén är? När jag googlar det namnet får jag upp massa privatpersoner men ingen kändis, det kommer upp en bild på Kristina Axen Olin på bildgoogle och jag kom på att den tjocka tanten i Fråga Doktorn heter något liknande så jag googlade henne och hon heter mycket riktigt Suzanne Axell, är det henne eller Kristina Axen Olin du menar?

Dom tre kvinnor du räknar upp är en fd programledare, en nuvarande programledare och en tv-kock. Vart ser du likheter med dom tre jag räkna upp förutom deras kroppshyddor?

Jag tänker då direkt att du lackar ur för att jag skriver att jag vill se tre män i ett program och därför försöker starta skit pga det. Jag lackar då själv ur och förklarade vad jag menade och varför jag inte vill se just dessa tre kvinnor i sånt program som jag gav förslag på.

Du citerar då mitt inlägg och markerar allt jag skrivit som handlar om tjock/fet/fetma osv i fetstil. (fantastisk metahumor där) Och försöker få det till att jag hela tiden försökte fiska efter att det programmet jag ville se enbart gick ut på att se feta människor vältra sig i fett i HD, vilket inte är sant och det var du som drog igång hela tjockvinkeln.

Case Closed Your Honour!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in