2009-11-07, 17:02
Medlem
negriss avatar
Hej jag undrar bara om man kan f Media Player i Windows 7 att vara som en liten spelare som sitter fast i aktivitetsfltet och i s fall hur? Jag hittar icke nt om det.

Mvh

/Martin
Citera
2009-11-07, 22:22
Medlem
Hur menar du att den ska sitta fast i aktivitetsfltet?
Citera
2009-11-07, 23:23
Medlem
Han menar som man kunde gra i XP etc. Nr man minimerade Windows Media Player s kunde man vlja att det dk upp knappar i aktivitets fltet som man kunde kontrollera musiken som spelades. Itunes och man gra p samma stt och det finns skert andra musik spelar program som gr.

Hger klicka p aktivitetsfltet / Verktygsflt / Windows Media Player. Se till att den r frbockad. Om den inte syns dr s mste du starta programmet och en gng och se om den dyker upp i listan.
Senast redigerad av panpo98 2009-11-07 kl. 23:27.
Citera
2009-11-07, 23:31
Medlem
SimpleMans avatar
Urskta att jag gr ot nu men, r det bara jag som upplever wmp vldigt segt i win7 om man jmfr med vista?
Citera
2009-11-08, 00:04
Medlem
negriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panpo98
Han menar som man kunde gra i XP etc. Nr man minimerade Windows Media Player s kunde man vlja att det dk upp knappar i aktivitets fltet som man kunde kontrollera musiken som spelades. Itunes och man gra p samma stt och det finns skert andra musik spelar program som gr.

Hger klicka p aktivitetsfltet / Verktygsflt / Windows Media Player. Se till att den r frbockad. Om den inte syns dr s mste du starta programmet och en gng och se om den dyker upp i listan.

Det funkar icke, WMP str icke med dr.
Citera
2009-11-08, 02:59
Medlem
Google gav ett mjligt svar: http://www.vista123.net/content/wind...lbar-windows-7

Fast s hr vill ju MS att man gr istllet: http://www.youtube.com/watch?v=ulCuvSyT7LM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in