2009-11-06, 23:09
Medlem
tillbakas avatar
Någon som vet en affär där det går att köpa sådant?

inte vanliga pipor som finns i varje affär utan mer speciella, och kom inte med tillverka egen bong för det brukar jag göra själv så vill ha en riktig nu =) och till helgen då förståss annars hade jag beställt på nätet

Tacksam för svar

OBS! i Göteborg eller närheten
2009-11-06, 23:11
Medlem
MonkeyMens avatar
smoketower.com
2009-11-06, 23:12
Medlem
Typoopies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MonkeyMen
smoketower.com

Han skrev klart och tydligt att han inte ville köpa på internet.

Men hålla med, det måste jag. Den sidan är riktigt bra

Wihoo 700 inlägg
2009-11-07, 18:52
Bannlyst
vad är det för fel på denna tråd
https://www.flashback.org/showthread.php?t=592261
2009-11-07, 22:06
Medlem
Finns ett bra ställe till höger om "Reggaekiosken". Kan inte ge någon bättre vägbeskrivning då jag inte bor i Göteborg. Men där finns det i alla fall det mesta inom röktillbehör. En liten turkkiosk är det.
2009-11-08, 12:22
Medlem
denvitemannens avatar
det ligger en jävligt bra kiosk precis runt hörnet på grönsakstorget som vätter mot hållplatsen grönsaksplatsen.

det har massa roliga bongar osv osv.

peace
2009-11-08, 12:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tillbaka

inte vanliga pipor som finns i varje affär utan mer speciella, och kom inte med tillverka egen bong för det brukar jag göra själv så vill ha en riktig nu =) och till helgen då förståss annars hade jag beställt på nätet

Tacksam för svar

Grönsakstorget, gå till SF bion sen bara rakt ner till vattnet där det finns en bro, sväng höger gå förbi affärerna så kommer du se en indie affär som har hundra olika rullpapper, grinderns och bongar ja, nästan allt rökmaterial.
2009-11-08, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tillbaka

Tacksam för svar

Den där lilla tobaksaffären på grönsakstorget har väl fortfarande ett rätt bra sortiment på pipor, bhongar och rullpapper har jag för mig.
2009-11-09, 19:03
Kika i cannabis-forumet...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in