• 1
  • 2
2009-11-06, 20:24
Bannlyst
Tjenare! Börjar med att säga att jag läst FAQ:en som är klistrad men det sa mig inte så mycket tbh I alla fall, börjar med att skriva att jag skriver åt en polare som inte har något konto här, i alla fall, han har tagit 20mg diazepam (typ 1 timma sedan) och allt han känner som han beskriver är att han känner sig lugn och någon känsla som är svår att förklara, att han känner sig lite seg och "avdankad", i alla fall, han är nybörjare och han har blandat med lite alkohol, men nu är frågan, ska han ta några till för att få ännu mer eufori och välmående eller var detta "allt"?
Citera
2009-11-06, 20:27
Medlem
fettabrydens avatar
skulle säga att det är allt.. mer lär inte leda till vad han hoppas på. det är sådär benso är oftast, om man inte har ångest och verkligen behöver dem
Citera
2009-11-06, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fettabryden
skulle säga att det är allt.. mer lär inte leda till vad han hoppas på. det är sådär benso är oftast, om man inte har ångest och verkligen behöver dem

Så ingen grov eufori eller annat skoj hur mycket man än proppar i sig med andra ord?
Citera
2009-11-06, 20:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lawrenceee
Så ingen grov eufori eller annat skoj hur mycket man än proppar i sig med andra ord?
Som den andre sa. Benso funkar till dom som har ångest. dom får eufori och välmående. andra som inte har det blir bara sega och trötta. inget kul alls för dom!
Citera
2009-11-06, 20:50
Nej, det värsta som kan hända om han tar mer alkohol är att han börjar skära upp armar o liknande.
Citera
2009-11-06, 20:59
Medlem
Xalterads avatar
Jag behöver 70-100mg diazepam iaf för att det ska bli något av det.
Dock kan det vara svårt att känna av att man är påverkad om man inte vet man ska leta efter.
Citera
2009-11-06, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Jag behöver 70-100mg diazepam iaf för att det ska bli något av det.
Dock kan det vara svårt att känna av att man är påverkad om man inte vet man ska leta efter.
+1

Det gå¨r bara åt helvete oftast!
Citera
2009-11-06, 21:57
Bannlyst
Benzo är ingen speciellt skön drog i sig. Ibland är det skönt att bara behöva
nån bira för att bli full men blir för mig helt innehållslöst att proppa i sig en massa benzo.
Dom fungerar absolut bäst när man har en ångest problematik.
Men i drogsyfte inte så mycket.

mvh
Citera
2009-11-06, 22:11
Medlem
Inte-Igens avatar
Diazepam är ju inte en benso man märker så hårt som xanor direkt.
Citera
2009-11-07, 10:23
Medlem
Nallen72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad

Däri ligger det luriga/lömska att försöka flumma på benzo typ Diazepam.
Citera
2009-11-07, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormpliskengimp
Benzo är ingen speciellt skön drog i sig. Ibland är det skönt att bara behöva
nån bira för att bli full men blir för mig helt innehållslöst att proppa i sig en massa benzo.
Dom fungerar absolut bäst när man har en ångest problematik.
Men i drogsyfte inte så mycket.

mvh

Sobril är den benso som jag måst bäst av, samt att jag aldrig varit slö dagen efter som jag blev när jag hade Xanax under en kort tid.

Stesolid/valium testade jag bara för att se om det skulle funka lika bra som Sobrilen, men det gjorde den verkligen inte.

Sobril och Zopiklon/imovane är de enda preparaten som jag gillat, Zolpidem som vissa verkar tycka är bra gillar jag inte alls.
Citera
2009-11-07, 14:51
Medlem
Älskar diazepam den dödar all min ångest. Kan köra relativt låga doser ganska länge också utan att behöva åka på till extrema doser.

Har aldrig försökt flumma på den tror det är väldigt svårt. Men det är en underbar benso om du verkligen lider av ångest.

Annars testa ta typ 50mg kanske det händer något.

Eller så tar du bara 10-20mg och en holk eller några bärs om du inte kan få tag på cannabis så ska du nog se att det händer grejer..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in