Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
Som vanligt då alltså. Någon som vet om undermänniskan har hängts ut med namn och bild än? Från vilket äckligt u-land kommer skithögen förresten? Äckliga jävla svarting.
Detta året har väl 5-6 flickor mördats, tror detta är den första gången (år 2009) som en utländsk person är inblandad. Verkar som om du säger att det är okej att mörda flickor så länge man är svensk, lol.
-
Citat:
Ursprungligen postat av eradico
Gärningsmannen bor dock i ett ganska "tufft" område, så möjligheterna att han kan ha kontakter i den undre världen finns.
För övrigt är det INTE bekräftat Emma har dött, jag ska försöka höra mig för med de kontakter jag har som är anhöriga till Emma och posta i den här tråden så fort jag vet något.
Österäng är inte såå farligt, och GM är inte inblandad i den "undre världen". Och det verkar som att rykten om att Emma dog var falska, hoppas de förblir just det - rykten och inte sanning.
-
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Jävla tramsinlägg. Tjejen är 19 år och myndig. Vilka tvångsmedel står till buds för en förälder om den myndiga dottern mot allt sunt förnuft väljer att involvera sig med arabiskt och afrikanskt drägg
Varken afrikan eller arab - men fint av er att dra TVÅ kontinenter över en kam.
Tycker man borde sluta upp med hatet och lägga all tanke energi på att Emma ska må bättre och få grönt ljus till att vakna upp.