Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-11-15, 01:23
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Men framförallt vet jag att det stora flertalet inom samtliga grupper begår INTE brott i någon form.

Det enda du säkert vet är att det stora flertalet inom de olika blattegrupperingarna inte lagförs för sina brott. Mörkertalet är förmodligen mycket stort.

Förresten är det alltid socialt deklasserande för en vit att umgås med representanter ur de lägre stående rasgrupperna. Barn som umgås med blattar skämmer ut hela släkten, detta måste föräldrarna lära dem.
Citera
2009-11-15, 01:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albertus.Pictor
Lägg ner! Tror du att ditt snack på minsta lilla vis hjälper föräldrarna? Vet hut! Det handlar om sorg!

Vet du om det kommit någon ny information om flickans tillstånd?
Citera
2009-11-15, 01:47
Medlem
Albertus.Pictors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vet du om det kommit någon ny information om flickans tillstånd?

Nej, tyvärr inte. Vill gärna veta, dock. Lider med hennes familj. Och gärningsmannens familj. Kan inte tänka mig att de hade velat att det skulle sluta så här. Men, fy fan, vilken plåga det måste vara för EP:s familj.
Citera
2009-11-15, 01:51
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Albertus.Pictor
Nej, tyvärr inte. Vill gärna veta, dock. Lider med hennes familj. Och gärningsmannens familj. Kan inte tänka mig att de hade velat att det skulle sluta så här. Men, fy fan, vilken plåga det måste vara för EP:s familj.

Jag håller med, det måste vara fruktansvärt - mest för EP:s familj givetvis, men jag tror inte hans familj har det så lätt heller just nu.

Förhoppningsvis betyder inga nyheter om E, att läget är oförändrat eller bättre i alla fall -- det borde ju nå massmedia om det har gått åt fel håll.

Jag håller tummarna och ber för henne.
Citera
2009-11-15, 03:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyCatso
Som vanligt då alltså. Någon som vet om undermänniskan har hängts ut med namn och bild än? Från vilket äckligt u-land kommer skithögen förresten? Äckliga jävla svarting.

Detta året har väl 5-6 flickor mördats, tror detta är den första gången (år 2009) som en utländsk person är inblandad. Verkar som om du säger att det är okej att mörda flickor så länge man är svensk, lol.

-

Citat:
Ursprungligen postat av eradico
Gärningsmannen bor dock i ett ganska "tufft" område, så möjligheterna att han kan ha kontakter i den undre världen finns.
För övrigt är det INTE bekräftat Emma har dött, jag ska försöka höra mig för med de kontakter jag har som är anhöriga till Emma och posta i den här tråden så fort jag vet något.

Österäng är inte såå farligt, och GM är inte inblandad i den "undre världen". Och det verkar som att rykten om att Emma dog var falska, hoppas de förblir just det - rykten och inte sanning.

-

Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Jävla tramsinlägg. Tjejen är 19 år och myndig. Vilka tvångsmedel står till buds för en förälder om den myndiga dottern mot allt sunt förnuft väljer att involvera sig med arabiskt och afrikanskt drägg

Varken afrikan eller arab - men fint av er att dra TVÅ kontinenter över en kam.

Tycker man borde sluta upp med hatet och lägga all tanke energi på att Emma ska må bättre och få grönt ljus till att vakna upp.
Citera
2009-11-15, 12:18
Medlem
Månsans avatar
Man får hoppas att "inga nyheter är goda nyheter" i detta fall.
Uppgiften från igår kväll att flickan skulle ha avlidit borde väl vara spridd i media vid det här laget om den skulle ha stämt?
Citera
2009-11-15, 15:56
Medlem
fredricoss avatar
Det ser ut som att de hemska ryktena om att Emma inte klarat sig är falska. I FB gruppen vi som stödjer Emma så har hennes pappa bekräftat att hon fortfarande lever.
Citera
2009-11-15, 17:59
Medlem
Tog sin tid att ta sig igenom hela tråden. Mycket obehagligt. Apan som är otroligt ful (inavel) borde torteras,lemlästas. Hans familj likaså. Dom borde iaf vara utvisade vid det här laget. Inga rapporter från k-stad? Fy fan för dessa babianer.
Citera
2009-11-15, 18:08
Medlem
G.Bs avatar
Länk till posten med bilder + namn på förövaren? Tacksam
Citera
2009-11-15, 20:33
Medlem
A.Chigurhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.B
Länk till posten med bilder + namn på förövaren? Tacksam

Tog mig friheten till att länka några bilder på Fadi:

Längst till vänster http://img21.imageshack.us/i/66559597437788668001288.jpg/

Längst till höger http://img188.imageshack.us/img188/5230/69331266547628866800128.jpg

Mitten http://img691.imageshack.us/i/69331444318028866800128.jpg/

Enligt användare på facebook har han haft "casper eller kasper" som namn.
Citera
2009-11-15, 21:10
Medlem
fenylalanins avatar
Vad tror ni han kommer dömmas till? mordförsök eller grov misshandel?
Citera
2009-11-15, 21:19
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fenylalanin
Vad tror ni han kommer dömmas till? mordförsök eller grov misshandel?
Det troligaste är väl dessvärre mord (om flickan sorgligt nog avlider).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in