Kan ju lägga in lite texter i tråden från pappan om fadi.
Man får hoppas att tösen kommer helskinnad i från detta.
Men helt återställd blir hon väl aldrig?
Citat:
Domen som Fadi fick för nedanstående brott:
Dömd till ungdomsvårdDärtill fälldes han för att ha misshandlat två ungdomar i Kristianstad. I det ena fallet sparkade och trampade han sitt liggande offer i huvudet flera gånger. Påföljden blev ungdomsvård.
Av socialens utredning framgick att mannen hade svårt att kontrollera sin ilska, sin sexdrift och sina relationer till kvinnor.
Dömd till ungdomsvårdDärtill fälldes han för att ha misshandlat två ungdomar i Kristianstad. I det ena fallet sparkade och trampade han sitt liggande offer i huvudet flera gånger. Påföljden blev ungdomsvård.
Av socialens utredning framgick att mannen hade svårt att kontrollera sin ilska, sin sexdrift och sina relationer till kvinnor.
Citat:
Dett blev hans förra offer utsatt för:
Tog stryptag på henneEnligt flickan anklagade han henne för att ha varit otrogen. Sedan beordrade han henne att bereda sig på att dö.
I nästa ögonblick fick han ned flickan på golvet, tog struptag på henne och frågade om han skulle knäcka hennes nacke.
- Jag kunde inte andas. Det bör...jade sticka i ansiktet och jag fick panik, berättade hon efteråt.
Flickan lyckades slutligen prata sig loss och flydde ut i snöslasket, endast iförd trosor och strumpor. Mannen dömdes även för sexuellt utnyttjande av barn sedan han haft samlag med en 13-årig flicka.
Själv hävdade han att flickan hittat på allt på grund av olycklig kärlek
Tog stryptag på henneEnligt flickan anklagade han henne för att ha varit otrogen. Sedan beordrade han henne att bereda sig på att dö.
I nästa ögonblick fick han ned flickan på golvet, tog struptag på henne och frågade om han skulle knäcka hennes nacke.
- Jag kunde inte andas. Det bör...jade sticka i ansiktet och jag fick panik, berättade hon efteråt.
Flickan lyckades slutligen prata sig loss och flydde ut i snöslasket, endast iförd trosor och strumpor. Mannen dömdes även för sexuellt utnyttjande av barn sedan han haft samlag med en 13-årig flicka.
Själv hävdade han att flickan hittat på allt på grund av olycklig kärlek
Citat:
Emma fick på tidigt stadium reda på vad det var för en filur, hon bröt direkt efter att läst tingsrättens dom som gällde mordförsök några år sedan.
Han fortsatte dessvärre hålla henne i sitt grepp, med misshandel, hotelser mm.
Han fortsatte dessvärre hålla henne i sitt grepp, med misshandel, hotelser mm.
Citat:
Emma opererats på nytt inatt, p.gr.a. förhöjt hjärntryck.
Stabilt efteråt, enligt läkare.
Stabilt efteråt, enligt läkare.
Man får hoppas att tösen kommer helskinnad i från detta.
Men helt återställd blir hon väl aldrig?
