2009-11-07, 15:55
Medlem
frökens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godoy
Född i Sverige.

Andra generationen, alltså. Varifrån kom hans föräldrar och när? Har han syskon? Äldre, yngre?
Citera
2009-11-07, 16:01
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nVc
Då är jag med dig. Tycker dock det skulle vara underligt om polisen, i jakt på Emma och ovetandes om det verkligen har hänt henne någonting, skulle gripa honom bara för att kolla att han inte har gjort något mot henne.
Eller missförstod jag dig?

Nu står det ju i Kristianstadsbladet att han inte har erkänt, så att han skulle berättat var hon befann sig är nog inte så sannolikt då.

Jag kan tänka mig att hotbilden mot Emma varit rätt så stark.
Citera
2009-11-07, 16:31
Medlem
TheZoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Nu står det ju i Kristianstadsbladet att han inte har erkänt, så att han skulle berättat var hon befann sig är nog inte så sannolikt då.

Jag kan tänka mig att hotbilden mot Emma varit rätt så stark.
Pappan verkade agera som han var medveten om allvaret direkt, annars kanske man kan tänka sig man avvaktar lite även om det är lustigt hon inte infinner på mötet där han lämnat henne strax innan.
Citera
2009-11-07, 16:41
Medlem
frökens avatar
Kan denne Fadi kanske haft med dig en bekant i bilen när han fick tag på flickan, någon som inte förstått vad han tänkte göra och som sen inte hann/vågade hindra honom, men som ringde polisen när det var över?
Citera
2009-11-07, 16:46
Medlem
Zordans avatar
Ingen som har koll på om Emma(?) hade någon Facebook/bilddagboken eller liknande som man kan gå in på?
Citera
2009-11-07, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fröken
Kan denne Fadi kanske haft med dig en bekant i bilen när han fick tag på flickan, någon som inte förstått vad han tänkte göra och som sen inte hann/vågade hindra honom, men som ringde polisen när det var över?
Han hade säkert familjen med sig, Tror inte denna fadi har körkort i heller.

Så här går det när ni umgås med blattar! Föräldrar måste sätta ner foten och förbjuda sina barn hänga runt med dessa oberäkneliga psykopater.

Bra av Peter på södra trafikskolan att ringa, när nått inte stämmer.
Hade själv han som lärare, mycket trevlig man.
Citera
2009-11-07, 17:08
Medlem
Santerias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deavile
Han hade säkert familjen med sig, Tror inte denna fadi har körkort i heller.

Källa? Nej, jag menar det.
Citera
2009-11-07, 17:17
Medlem
Citat:
Det är inte samma Fadi i fråga.
Denna Fadi gick på Nosabyskolan. Sedan tidigare dömd för nån typ av sexuellt brott mot minderårig. Dömdes för detta till att sitta på ungdomsanstalt ett år om jag minns rätt.
Det är Fadi i denna artikel som det handlar om
http://www.kristianstadsbladet.se/article/20040913/KRISTIANSTAD/109130606

Är den misstänkta gärningsmannen i det här fallet dömd för sexualbrott mot barn?
Mer info kring det?
Citera
2009-11-07, 17:29
Medlem
Santerias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Är den misstänkta gärningsmannen i det här fallet dömd för sexualbrott mot barn?
Mer info kring det?

Har inget på det, men minderårig behöver ju inte nödvändigtvis betyda barn, kan lika gärna vara en 14åring.
Citera
2009-11-07, 17:39
Medlem
fializas avatar
Usch vilken hemsk historia! Stackars flicka!
Jag har tidigare bott i Kristianstad, men det var ett tag sedan. Mina yngre syskon bor kvar..
De har berättat en del om att det blir bråkigare och bråkigare i Krstd.. Mycket albaner tydligen.

Hoppas att Fadi erkänner vad han gjort så att han åker in länge. Sådana människor borde ju inte få vara lösa tycker man.
Citera
2009-11-07, 17:39
Medlem
godoys avatar
Hon var 13-14 vid tillfället.
EDIT: Han 17 tror jag.
Senast redigerad av godoy 2009-11-07 kl. 17:46.
Citera
2009-11-07, 17:40
Medlem
Citat:
Hon var 13-14 vid tillfället.

Hur gammal var han då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto