2009-11-06, 03:59
Medlem
Tvingades installera den senaste versionen av msn messenger och programmet håller på att driva mig till vansinne! Jag vill ha tillbaka den gamla versionen! Jag har inte lyckats lista ut vad den nya versionen som jag nu har heter, men det är den senaste där visningsbilderna helt plötsligt hamnat till vänster. Jag vill ha tillbaka den gamla versionen där bilderna satt till höger och man hetter 'online' istället för 'tillgänglig'
Håller på att tappa fattningen helt!
2009-11-06, 04:02
Medlem
Lundin89s avatar
Samma sak hände mig, tvingades vid midnatt att installera den senaste versionen för att kunna logga in. Blir förgrymmad på Microsoft!
2009-11-06, 04:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lundin89
Samma sak hände mig, tvingades vid midnatt att installera den senaste versionen för att kunna logga in. Blir förgrymmad på Microsoft!

Ja. Jag håller på att bli vansinning, hela programmet är helt fuckat på ren svengelska! Har hittat ett sätt att installera en äldre version nu, men för att göra det måste man ta bort nuvarande version och då lär ju alla bilder ryka
2009-11-06, 06:12
Prövat att avinstallera i felsäkert läge?

Om det mot förmodan inte fungerar så kan du försöka med programet "Unlocker".

Nästa gång snälla lägg tråden i rätt sektion samt att det redan finns en tråd för problem med MSN.
Senast redigerad av Big B 2009-11-06 kl. 06:20.
2009-11-06, 12:24
Medlem
...Problemet är ju bara det att då försvinner allt från den gamla versionen, alla visningsbilder, alla smileys, rubbet.... Finns det något sätt att bevara de filerna?
2009-11-06, 12:54
Citat:
Ursprungligen postat av tigerbrand
...Problemet är ju bara det att då försvinner allt från den gamla versionen, alla visningsbilder, alla smileys, rubbet.... Finns det något sätt att bevara de filerna?

Vet ej då jag inte använder Live msgr personligen så, går det inte exportera på något vis då?
2009-11-06, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tigerbrand

Använder inte MSN live, men om du trycker på Windowsknappen+r och skriver %appdata% så borde det väl finnas en mapp som har med MSN att göra, där borde visningsbilderna etc ligga, kanske.
2009-11-06, 17:31
Medlem
SilentVictorys avatar
Finns en del tips som fungerar i denna tråden https://www.flashback.org/showthrea...78454&page=200
Själv sitter jag med 8.5 just nu, som fungerade efter ett tips i den där tråden.
2009-11-06, 17:38
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Finns en del tips som fungerar i denna tråden https://www.flashback.org/showthrea...78454&page=200
Själv sitter jag med 8.5 just nu, som fungerade efter ett tips i den där tråden.

Använd den officiella tråden //Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in