2009-11-05, 10:04
Medlem
darws avatar
När jag spelar lotro på min bärbara som bara har 1gb ram så blir den väldigt slö, så jag undrar ifall det går att göra så att datorn ger så mycket ram som möjligt till spelet och skiter i allt annat eller om jag kan göra något liknande så spelet får mer ram minne eller är det bara att köpa ny dator?
Citera
2009-11-05, 10:20
Medlem
The Crashs avatar
Stäng ner onödiga processer..

Säker på att det är att du har för lite RAM då?
Citera
2009-11-05, 10:30
Medlem
darws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Stäng ner onödiga processer..

Säker på att det är att du har för lite RAM då?

har stället en fläkt bakom datorn så grafikortet ligger på runt 50-55 grader så har ingen aning om vad det annars kan vara.
Citera
2009-11-05, 10:33
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darw
har stället en fläkt bakom datorn så grafikortet ligger på runt 50-55 grader så har ingen aning om vad det annars kan vara.
Ajajaj 60 grader går komponenterna sönder. Min dator blir slö som fan när den går upp emot 50 grader.. du tror inte det kan vara det?
Citera
2009-11-05, 10:37
Medlem
darws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Ajajaj 60 grader går komponenterna sönder. Min dator blir slö som fan när den går upp emot 50 grader.. du tror inte det kan vara det?

tveksamt då den brukar bli slö runt 60 och stängs av vid 70 och när datorn var helt ny så låg den på 45-55 utan att jag spela.
Citera
2009-11-05, 10:40
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darw
tveksamt då den brukar bli slö runt 60 och stängs av vid 70 och när datorn var helt ny så låg den på 45-55 utan att jag spela.
Datorn mår inte bra när den blir så varm.

Dubbelkolla om det är RAMen som spökar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in