hej fan, jag flyttade ner till malmö för att skata men det är så att drogerna fick mig att må så jävla bra, ! ! ! så va det en kväll jag togg det ena på de andra, tex hash, tabletter, linor, och söp på det så klart, när jag kom hem så fiuck jag en sådan jävla kramp i bröstkorgen, 3 ggr irad, jag höll fan nästan på att svimma så jävla ont det gjorde, jag försökte ropa efter hjälp men rösten min va så ljus så ingen hörde, jag sträckte mig efter handtaget för att få tag på hjälp ur mitt rum. men tillslut klarade jag mig, jag kom upp gick på toa drack vatten osv osv, så jag ringde en läkare o berättade vad som hänt mig, dagen efter annonymt så klart, då sa han att jag hadde tur som över left för han trodde jag hade 1gradens hjärtattack, /det finns 3st så jag fick den lindriaste om man säger, är detta ett tecken på att sluta o börja om? eller vad tycker ni?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!