2009-11-04, 20:12
Medlem
Bledsaters avatar
Jag har Logitech 2.4 GHz Cordless Pro 2400, trådlöst tangentbord och mus. När jag kör spel så börjar musen och tangentbordet att lagga efter en liten stund. Det funkar dock bra när jag bara är i windows.
Jag funderar på om det blir nå störningar på grund av att processorn och grafikkortet jobbar mer i spelen så det drar mer el och fläktarna snurrar fortare osv. Kan det störa sändaren som sitter i USB-kontakten på nåt vis?

Har sökt en del på google och så men hittar inte mycket.
Citera
2009-11-04, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bledsater
Jag har Logitech 2.4 GHz Cordless Pro 2400, trådlöst tangentbord och mus. När jag kör spel så börjar musen och tangentbordet att lagga efter en liten stund. Det funkar dock bra när jag bara är i windows.
Jag funderar på om det blir nå störningar på grund av att processorn och grafikkortet jobbar mer i spelen så det drar mer el och fläktarna snurrar fortare osv. Kan det störa sändaren som sitter i USB-kontakten på nåt vis?

Har sökt en del på google och så men hittar inte mycket.

Det låter långsökt, men konstigare grejer har hänt. De vore intressant om du testade med en sladdmus/tangentbräda för att vara säker på att felet ligger hos det trådlösa. Jag googlade lite snabbt och hittade
Citat:
Cons: Keyboard time lag; mouse delays; flawed software; difficult support.
på en user review på dina grejer. Fler verkar ha liknande problem med andra ord. Jag har tyvärr inga bra tips på om och hur man kan lösa dina problem.

/Hast
Citera
2009-11-05, 19:02
Medlem
Om du har installerat något av programmen som följde med tangentbord och mus kan du testa att avinstallera dessa program och se om det hjälper.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in