• 1
  • 2
2009-11-03, 02:06
Medlem
mushys avatar
Köpa laptop tråden är helt öde och moderatorer verkar inte bry sig om att ändra systemet i hårdvara så man på ett smidigt sätt får hjälp så jag gör nu en tråd.

Jag behöver hjälp med att köpa en laptop, inlägget jag gjorde i laptop tråden är länkad nedan.

https://www.flashback.org/showpost....postcount=1201
2009-11-03, 02:08
Medlem
AquaRegias avatar
Jaha, att starta en egen tråd tjänar du i alla fall inget på.
2009-11-03, 02:08
Medlem
mushys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AquaRegia
Jaha, att starta en egen tråd tjänar du i alla fall inget på.

Jag har redan fått ett svar så något tjänar jag, men har du inget att komma med så skriv inte i tråden.

2009-11-03, 02:10
Medlem
AquaRegias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mushy
Jag har redan fått ett svar så något tjänar jag, men har du inget att komma med så skriv inte i tråden.

Spelar ingen större roll vad jag har att komma med, hela tråden och alla inlägg i den kommer att slängas.
2009-11-03, 02:13
Medlem
Citat:

SPOILER]Jävla låtsas moderator..... skaffa ett liv.[/SPOILER

det är sådana som du som förstör på forumet... du kanske inte förstår att alla skittrådar tar plats från riktiga trådar.
2009-11-03, 02:19
Medlem
mushys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av behr
det är sådana som du som förstör på forumet... du kanske inte förstår att alla skittrådar tar plats från riktiga trådar.

Nej det är att ha hundratals om inte tusentals med köpråd i en och samma tråd som skapar kaos och förstör forumet. Om du nu inte kan tänka så långt att du förstår det så är det ditt problem. Det har tagits upp med mod flertalet ggr ifrån olika folk men dom bryr sig inte om att ändra något.

Som sagt låtsas moderator, skaffa ett liv eller sluta skriv ot-inlägg för om det är något som förstör detta forum är det ot-inlägg.
Senast redigerad av mushy 2009-11-03 kl. 02:21.
2009-11-03, 02:25
Medlem
Citat:
Nej det är att ha hundratals om inte tusentals med köpråd i en och samma tråd som skapar kaos och förstör forumet. Om du nu inte kan tänka så långt att du förstår det så är det ditt problem. Det har tagits upp med mod flertalet ggr ifrån olika folk men dom bryr sig inte om att ändra något.

Som sagt låtsas moderator, skaffa ett liv eller sluta skriv ot-inlägg för om det är något som förstör detta forum är det ot-inlägg.

nä jag ska inte sluta för det spelar ingen roll eftersom tråden kommer att hamna i papperskorgen. och hur i helvette skulle det se ut om det startades tusentals nya trådar om köpa laptop tror du att någon skulle bry sej att svara på just din tråd.
2009-11-03, 02:28
Medlem
mushys avatar
Jag tror inte, JAG VET. För det var exakt så förr i tiden och då fick man alltid många svar. Men bra försök av dig att spela smart.
2009-11-03, 02:35
Medlem
raisedfist78s avatar
Citat:

Ge dej nu, och sluta särskriv!!!
2009-11-03, 09:29
Medlem
sireltonjohns avatar
COOP i Göteborg (vet inte om det var alla COOP dock) sålde ut denna:

http://www.pricerunner.se/pl/27-1157...Premium-priser

för 3000:- (ord. pris 6500:-)

Kanske är för klent för dig, men billigt var det iaf.
2009-11-03, 14:06
Medlem
mushys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sireltonjohn
COOP i Göteborg (vet inte om det var alla COOP dock) sålde ut denna:

http://www.pricerunner.se/pl/27-1157...Premium-priser

för 3000:- (ord. pris 6500:-)

Kanske är för klent för dig, men billigt var det iaf.

Bor i Norge så det erbjudandet blir tyvär lite svårt för mig.
2009-11-03, 14:12
Bannlyst
köpte en samsung nc10 å e fett me nöjd
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här