2004-01-18, 23:31
Inaktiv Administrator
admin2s avatar
Regel:
16. Du skall i mån av möjlighet hålla en positiv och vänlig ton, och inte i onödan provocera.

Att hota en människa är enligt lag förbjudet vilket gjordes i denna post, det bidrar även till varningen.

Länk:
http://www2.flashback.info/scandinav...24&postcount=3 (ej fungerade då de är raderade)
Citat:
hehhehehe va faan har man knäckt sitt första så lägger man ut det

Edit: såna snikna människor som "karloscar" skulle ta mej faan bort från forumet direkt

Edit igen: Jag vet var din dator bor, du kommer att få ett helvetes helvete på nätet.

Kommentar: Detta är något som har diskuterats inom Outlaw ett par gånger om men som tyvärr dragit ut på tiden. Diskussionen har varit het ang. om Ozze skall avgå eller stanna kvar men Ozze fyller en mycket viktig roll på forumet som inte många klarar av att ersätta, därav denna långa behandlingstid.
Citera
2004-01-18, 23:33
Bannlyst
Hehe där kom den. Ett under
Citera
2004-01-18, 23:42
Medlem
/dev/jesuss avatar
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Godtyckligheten i tillämpandet av Regel 16 är uppenbar när man läser vad Ozze gjort sig skyldig till.

Min åsikt är att antingen slopar ni Regel 16 helt och hållet, eller så fastställer ni en hög ribba med tydliga kriterier för när den bör tillämpas. Det här är ju bara patetiskt.
Citera
2004-01-18, 23:47
Bannlyst
Det känns som om Flashbacks ledning gör allt för att dämpa vågorna för tillfället...

Kul att se att den allmänna opinionen kan leda till att den annars så bergfasta ledningen börjar darra på manschetten...

// Roger P.
Citera
2004-01-19, 00:24
Medlem
De Larges avatar
Ojdå, nu blev jag förvånad, inte för att ozze's varning kommer leda nånstanns men bra gjort ändå. Ozze ÄR en viktig person på FB och är enormt bra på att knäcka passwords men att klara sig kvar med moderatstatus efter ett sånt övertramp är helt otroligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in