2009-11-02, 16:21
Medlem
benzinkanisters avatar
Jag har ett litet problem, när jag öppnar Internet Explorer så får jag upp skicka felanmälan rutan.. Samma sak med Mozilla Firefox. Kan endast öppna internet i Firefox felsäkert läge och har nu tröttnat på detta. Någon som kanske kan hjälpa mig ?

Tack på förhand!
Citera
2009-11-02, 16:30
Medlem
Tsimons avatar
Konstigt att det händer i både firefox och ie, tillfällighet? Har du testat nyinstallation av något av programmen? I Firefox brukar ju annars sådant inträffa på grund av något nyinstallerat plugin.
Citera
2009-11-02, 16:37
Medlem
benzinkanisters avatar
Nej har inte testat att ominstallera, har dock ingen nyinstallerad plug-in i firefox heller..

Ska jag testa att installera in en annan version av IE ?
Citera
2009-11-02, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benzinkanister
Nej har inte testat att ominstallera, har dock ingen nyinstallerad plug-in i firefox heller..

Ska jag testa att installera in en annan version av IE ?
Försök istället finna orsaken och åtgärda den.
Oftast ngn sorts Malware eller liknande som orsakar sådant. Beroende på OS/version på webbläsaren kan man oxå deaktivera tillägg. Avinstallera allt som innehåller ordet Toolbar tex Google/Yahoo/Ask.com och scanna med tex Malwarebytes.
Citera
2009-11-02, 22:16
Medlem
benzinkanisters avatar
okej, ska testa. Tack!
Citera
2011-06-29, 16:21
Medlem
Stefanapas avatar
Jag har något konstigt problem med min webläsare. Dock inte med explorer. Jag använder Mozilla i vanliga fall. Men av någon lustig anledning kan jag inte öppna ett nytt fönster med Mozilla...

Jag undrar om någon vet vad problemet kan vara?

Tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in